چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات کشور همچنین خطر گرمازدگی در برخی نقاط خبر داد و احتیاط در کوهنوردی و همراه داشتن تجهیزات مناسب را توصیه کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تازه‌ترین گزارش بانک جهانی درباره امنیت غذایی می‌گوید بسیاری از کشور‌های جهان تورمی دو رقمی را تجربه می‌کنند و کشور‌های فقیر در معرض آسیب‌های بیشتری هستند. ایران در رده پنجم جدول تورم قیمت مواد غذایی در جهان قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر: آقای قالیباف امروز (چهارشنبه) پشت تریبون مجلس اعلام کرد به دلیل اختلاف نظر‌هایی که از نظر حقوقی و فقهی وجود داشت، این تحقیق و تفحص اعلام وصول نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور از آرتروز زانو خلاص شویم، این سوال ذهن بسیاری از افرادی که دچار این عارضه هستند را به خود مشغول میکند و معمولا بهدنبال راههای درمانی برای آن خواهند بود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ابراز امیدواری کرد تمام وام های دانشجویی تا 7 تیرماه پرداخت گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر به دوحه با اشاره به اراده راسخ ایران و قطر برای تحکیم ثبات منطقه‌ای گفت: صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای در گروی شکل‌گیری زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت کشورهای منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی از مسئولیت خود در این باشگاه خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در جامعه گفت: برنامه‌های جدیدی برای مهارت‌آموزی و کارآفرینی بانوان داریم.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت، از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین - کرج محدوده پل کلاک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته یک منبع دیپلماتیک به سی‌ان‌ان، مقدمات کافی برای احیای مذاکرات برنامه هسته‌ای ایران در شکل‌گیری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران نشان می دهد که در هوای نیمه روشن دیپلماتیک کمتر کسی حاضر است دست به خرید بزند و برخی از معامله گران توصیه می کردند که فعلا دست به خرید نزنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به تازگی برای کارگران تحویل غذا که برای شرکت‌های سفارش غذای اینترنتی اوبر ایتس (Uber Eats)، دوردَش (DoorDash)، گراب‌هاب (Grubhub) و ریلِی (Relay) در شهر نیویورک کار می‌کنند، حداقل دستمزدی تعیین شده است که هم کارگران و هم شرکت‌ها از آن ناراضی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، بنابراین می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است نیز مشکلات را حل کنیم.