چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی گفت: توجه به نتیجه گرایی ضرورت ارتقای کشتی در استان اصفهان است و رییس جدید این هیات باید در چهار سال پیش رو به این مهم عنایت ویژه داشته باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای دانشجویانی که ازدواج می‌کنند در مقطع کارشناسی شهریه صفر شده و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 50 درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادموند اختر، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بزرگ‌ترین شانسی که استقلال آورد این بود که قهرمان جام حذفی نشد و ساپینتو رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلاهبرداری با روش خرید رمز ارز، سایتی با تبلیغ برخی چهره‌های شناخته شده در فضای مجازی کلاه سر هموطنان گذاشته است./ صداوسیما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار تهران بالا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی معتقدند تبادل زندانی‌ها و آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران دو موضوعی هستند که می‌توانند اولین سوخت‌های کاهش باشند و قیمت دلار را به کف 47 هزار و 600 تومان برساند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساختی این استان گفت: در همین راستا، 90 هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه راه‌های این استان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی خط انتقال گاز از شمال سیستان و بلوچستان به جنوب خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان آغاز شد تا اجرای این طرح زیرساختی در 2 مرحله سبب افزایش پایداری شبکه گازرسانی شرق کشور شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوعروس جوان وقتی با گریه با خواهرش درددل و از دست شوهرش گلایه کرد، نمی‌دانست این گفتگوی خواهرانه به قتل فجیع شوهرش منجر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت ارتباطات عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور به جای فیبر نوری قصد دارد اینترنت ماهواره ای را به مردم ارائه دهد.

خبرگزاری مهر

در ادامه گمانه زنی ها درباره فراز وفرودها برجام، صحبت ها از توافق غیرمکتوب احتمالی میان ایران و آمریکا است که هیچ کدام از طرفین آن را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران شامگاه سه‌شنبه در بازدید از محلات آسیب خیز منطقه 12 با بیان اینکه در ادوار پیشین مدیریت شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی زیر ساخت‌های مناسبی ایجاد شد، اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت شهری با توجه به اقتضائات فعلی شهر تهران به تدبیر شهردار تهران قرارگاه اجتماعی تشکیل شد و ظرفیت زیر ساخت‌ها...

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 90 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

رییس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان: تاکنون 11 نفر در حاجی آباد به دلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند. با توجه به احتمال افزایش تعداد مسمومین به تمام بیمارستان‌های استان آماده باش کامل داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: آیا گوشی سامسونگ شما قادر به دریافت آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری ONE UI 6.0 خواهد بود؟ در ادامه لیست محصولات ناسازگار با این نسخه از اندروید را ارائه خواهیم کرد.