چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرعه کشی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز برگزار و تیم ملی کشورمان حریفان خود را شناخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«ابراهیم بودرباله» رئیس جدید مجلس نمایندگان تونس از موضع انقلابی و مثبت ایران در مسئله فلسطین تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس داده‌های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه روز گذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای 50.8 درجه سلیسوس بالاترین دمای زمین را ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از مسموم شدن 11 نفر به دنبال مصرف الکل متانول، در حاجی آباد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان به اظهارات اخیر به رسول منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت واکنش نشان داده است. دبیر کل حزب جمهوریت در جلسه شورای مرکزی این حزب گفته بود، «‌آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند»

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حاجی‌زاده: ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا 2000 کیلومتر افزایش دهیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهرعلیزاده گفت: اینکه آمار درست به رئیس دولت نمی‌دهند، اشتباه است. هر کسی با 10 دقیقه دور زدن در فضای مجازی، آمارهای دقیق از سازمان‌های مسئول را به دست می‌آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید عبدالمجید اجتهادی در برنامه تلویزیونی گزارشی از عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم ارائه و اظهار داشت: در سال گذشته، 31 هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد در بحث تعیین تکلیف کالا و فروش بیش از 600 درصد و در بحث اعاده کالای متروکه یک هزار و 200 درصد رشد داشتیم این رشد‌ها نشانگر هماهنگی دستگاه‌ها و اقدامات جهادی است. وی افزود: رئیس‌جمهور در...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون ریس جمهور درامور زنان و خانواده بابیان اینکه نگاه دولت به بانوان فرهیخته و توانمند هرمزگان ویژه است، گفت: در همین راستا برای شرکت در جشن ازدواج 110 زوج جوان به این استان سفر کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اتفاقی عجیب کلیه فعالیت های ورزش اتومبیل رانی پس از برگزاری یک همایش چند هزار نفره در پیست آزادی تهران، ممنوع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برترین ها نوشت: لیستی از عجیب‌ترین مکان‌هایی که در چند ماه اخیر به دلیل بی‌حجابی پلمب شده‌اند، منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس پلیس راه البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و محدوده شهرستانک در جاده چالوس اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسموم شدن 11 نفر به دنبال مصرف الکل متانول، در حاجی آباد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همانطور که رفاه‌زدگی و مال‌دوستی از آفت‌هایی هستند که اگر بر جان روحانیت بیافتد، آنان را بیمار کرده و رفته رفته به فساد و تباهی می‌کشاند، جاه‌طلبی و برتری جویی نیز از آسیب‌هایی هستند که نهضت و انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را تهدید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: وقتی می‌گویم رقیبی به اسم اصلاح‌طلب، به هیچ عنوان منظورم افراد اغتشاشگر و ضدانقلاب و فتنه‌گر نیست، ما باید از همه جریان‌های درون نظام برای اعتلای اسلام و ایران عزیز استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ادامه مسابقات دراگون‌بوت کاپ جهانی چین تیم آوش خلیج فارس صاحب 2 مدال دیگر شد.