چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات طلایی پوشان از چهارم تیر ماه آغاز خواهد شد اما با هماهنگی بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم، آن‌ها کمی دیرتر به سایر نفرات تیم اضافه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استان فارس از پتانسیل بالایی در حوزه صادرات گوجه‌فرنگی بهره می‌برد و یکی از مهمترین عوامل و پیش‌شرط‌هایی که موجب ارتقا جایگاه این استان در این حوزه شده، رمز ماندگاری در بازارهای جهانی است اما بسته شدن مرزهای عراق در سال جاری این فرصت را از کشاورزان فارس گرفته و آنها را با ضرر و زیان و بحران کاهش قیمت رو به رو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا 31 تیر ماه سال جاری تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور چند اطلاعیه، نسبت به وقوع طوفان و بارش باران‌های سیل‌آسا در 15 استان کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشکل بزرگ اما برای قطع همکاری با پریرا این است که او برای فصل بعد با پرسپولیس قراردادی به مبلغ 740 هزار دلار دارد و اگر باشگاه پرسپولیس او را نخواهد و یا به صورت یکطرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کند، پریرا می تواند با شکایت به فیفا کل قراردادش را بگیرد و البته یک پرونده جدید برای باشگاه پرسپولیس باز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسموم شدن 11 نفر پس از مصرف مشروب الکلی دست‌ساز، در حاجی آباد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران خودرو با صدور چند اطلاعیه، درباره جزئیات پیش‌فروش، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت جدید چند خودروی خود را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه سپاهان با تقدیر از میگوئل تکسیرا، از جدایی این مربی پرتغالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده هوافضای نیروی سپاه پاسداران شناخت جبهه حق و باطل و دشمن شناسی، در کنار ایمان و اخلاص را از امتیازات برجسته شهید چمران عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - این روزها حضور خودروهای دارای بار میوه در بلوار، کنار خیابان‌ها و میدان‌های نقاط مختلف شهر سمنان با فروش محصولات با قیمت یکسان با مغازه‌دارهایی که تعهد پرداخت مالیات، اجاره، هزینه مصرف انرژی و دیگر پرداختی‌ها را دارند، اصول کاسبی در شهر را به هم زده است و برخورد با این کسب‌وکارهای کاذب که سیما و منتظر شهری را هم نازیبا کرده، مطالبه مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد آنلاین نوشت: اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می‌خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده و همچنین شغل های نوظهور و آینده‌دار آشنا شوید و البته از همه مهم‌تر حقوق و دستمزد بالاتری داشته باشید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

وب‌گاه فرارو

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تایید اعترافات همسر مقتول گفت: اوایل ارتباط در شبکه مجازی آن زن به من نگفت متاهل است، اما وقتی به او وابسته شدم گفت متاهل است و شوهرش او را طلاق نمی‌دهد. پس از آن بود که با هم نقشه قتل مقتول را کشیدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.

خبرگزاری مهر

شیراز - مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پنج اثر تاریخی و فرهنگی شیراز در فهرست آثار ملی ثبت شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس داده‌های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه روزگذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای 50.8 درجه سلیسوس بالاترین دمای زمین در بین بیش از 8800 ایستگاه سینوپتیک اصلی ثبت کرد.