چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - 2 هزار و 934 زائر در قالب 20 کاروان از جمعه بیست و ششم خرداد تا امروز اول تیرماه از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به بیت‌الله الحرام مشرف شدند که از این تعداد 14 کاروان اهل سنت و 6 کاروان مربوط به اهل تشیع بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بین مسؤولیت و رفاقت تفاوت قائل هستیم، گفت: اگر امروز یک فسادی در دستگاه اجرایی ببینیم به هیچ عنوان از این تخلف و فساد صرف نظر نمی‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا میرزایی وینگر تیم فوتبال استقلال در جریان آخرین بازی استقلال در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر و در بازی مقابل تراکتور از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تازه از کشف بزرگ‌ترین گنج زیرخاکی ایران و عتیقه‌جات باستانی و آثار تاریخی ارزشمند در فرودگاه امام خمینی تهران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چنین شرایطی مشخص نیست که مدیران اقتصادی چگونه به خود جرأت می‌دهند از روند کاهشی تورم سخن به میان آورده و چگونه می‌توانند امید را به جامعه تزریق کنند؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکس زیر که حدود 120 سال قبل و در زمان سلطنت مظفرالدین شاه گرفته شده است، صحنه‌ای از تفریح مورد علاقه بسیاری از شاهان ایران یعنی شکار را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که از جمعه تا دوشنبه در نوار شرقی، به ویژه منطقه زابل، وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز 28 میلیون تومان وجود دارد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پارک علم‌وفناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از توسعه ساختار سازمانی این پارک و رشد 130 درصدی واحدهای فناور خبر داد و گفت: در یک سال گذشته فروش شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر از حدود 17 میلیارد تومان به بیش از 500 میلیارد تومان و اشتغال در این شرکت‌ها از حدود 300 نفر به بیش از هزار و 500 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: روز عید قربان اکیپ‌های ثابت و سیار دام‌های قربانی را به صورت رایگان معاینه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت :«ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فتح‌الله طاهری پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: از 12 سالگی تعزیه‌خوانی کردم و بازی‌ام بر روی صحنه و در سینما و تلویزیون را مرهون آن می‌دانم.