چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد وعده های طالبان جهت کاهش تولید مخدرها گفت: ادعای حاکمیت مستقر در افغانستان برای کاهش تولید مواد مخدر در حد شعار بوده و در همین حد باقی مانده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی به آن اشاره داشت، امروز در حوزه‌های مختلف پیشرفت رشد داشته ایم و این وضعیت نویددهنده آینده‌ای خوب برای کشور و مردم است.

خبرگزاری مهر

در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیا پرونده ایران همچنان در دست وزارت خارجه آمریکاست یا این پرونده به شورای امنیت ملی ایالات متحده منتقل شده است؟ این پرسشی است که پس از گزارش اواسط خرداد ماه پایگاه آمریکایی آکسیوس مطرح شد. آکسیوس در گزارشی که 20 خرداد منتشر کرد نوشت: برت مک گورک، هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید، در تاریخ 8 مه به طور محرمانه به عمان سفر کرد تا با مقامات عمانی در مورد ارتباط دیپلماتیک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته‌های اخیر بار دیگر مذاکرات هسته‌ای کانون رفت و آمدهای دیپلماتیک از تهران تا پایتخت‌های عربی در خلیج فارس را معطوف به خود کرده است. تبادل پیام‌هایی نه برای احیای مجدد برنامه جامع اقدام مشترک و بازگشت طرفین به نسخه سال 2015، بلکه با هدف بحرانی‌تر نشدن این پرونده و تعیین خطوط قرمز تهران و پایتخت‌های غربی در ماه‌های آینده صورت می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منطقه خاورمیانه منطقه ای است که از حیث مولفه های امنیتی، الگوهای روابط و تعاملات میان کشورها از ویژگی هایی چون شکنندگی و عدم‌پایداری برخوردار است. سرعت تحولات و پویایی مسائل در این منطقه چنان بالاست که انتخاب مسیر درست برای هر کشوری را دشوار می‌کند. نگاهی به تحولات یک دهه گذشته در سطح منطقه، به خوبی گویای این نکته است که چه تغییرات و تحولات رادیکالی در روابط کشورها شکل گرفته و سپس با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: هادی خسروشاهین در همایش «اقتصاد پلاستیک در ایران» به ترسیم دورنمای توافق یا عدم‌توافق برجام و تبعات سیاسی و اقتصادی آن پرداخت. وی در شروع این سخنرانی گفت: امروز به اقتصاد و سیاست به عنوان دوعلم مستقل از یکدیگر نگاه نمی‌شود. حتی در بازخوانی تاریخ اقتصادی جهان این درهم‌تنیدگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد اختیار اینکه پنج‌شنبه تعطیل باشد یا شنبه با دولت است. هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده و فعلا بنای ما تعطیلی پنج‌شنبه است. این درحالی است که در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه را به تصویب رساند و این لایحه را برای بررسی به صحن علنی ارجاع داد. به نظر می‌رسد اگرچه دولت و مجلس با افزایش تعطیلات آخر هفته موافق...

وب‌گاه عصر ایران

سید صولت مرتضوی: دولت تصمیم گرفته است تا به واسطه کالابرگ الکترونیکی که به تازگی در کشور به مرحله اجرا رسیده و شیوه‌ای از پرداخت غیرنقدی یارانه‌ها به شمار می‌رود 20 درصد به یارانه دهک‌های پایین جامعه افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار سکه قیمت سکه امامی امروز متفاوت بود. در حالی که برخی از سایت ها از ریزش 300 هزار تومانی فلز گران بهای داخلی خبر می دادند برخی از سکه فروشی ها می گفتند که نرخ سکه کاهش معناداری را ثبت نکرده و نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در جریان سفر به کویت در محل سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در این کشور حاضر شد و با اعضای سفارت دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شامگاه امروز 31 خردادماه به دنبال واژگونی اتوبوس گردشگران در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان 23 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده برخورد عقاب با هواپیما با ما در ادامه همراه باشید.