چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوعروس وقتی با اشک و گریه با خواهرش درددل کرد و از دست شوهرش گلایه کرد نمی دانست برادرش تاب نمی آورد و قتلی خونین رخ خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی بهسازی و ارتقاء روکش آسفالت جاده اراک - سلفچگان با اعتباری بالغ بر 950 میلیارد ریال آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهمیه نفت سفید خانوارها در چند استان کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - کم آبی صفای زندگی روستایی آذربایجان غربی را کمرنگ، کشاورزان و روستاییان را با مشکلات زیاد گریبانگیر کرده تا اکنون که به تابستان رسیدیم برای آبیاری زمین‌های خود با غصه مواجه شوند چون افت فشار آب چاه‌ها و گاهی ته کشیدن آنها، اراضی کشاورزی را در حسرت آب می‌سوزاند.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد در شمال و جنوب کشور امروز مردم شاهد رگبار باران خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حقیقت پور با اشاره به خبرهای توافق موقت ایران و آمریکا گفت: بهتر بود که برجام سال 2015 احیا می شد اما امروز ما شاهد پلن C آمریکا هستیم که توافقی محدود محسوب شده و عمر 9 ماهه دارد. در این توافق ایران و ایالات متحده تعهداتی برای انجام دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان فارس جزئیات استخدام معلم و نقل و انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان در این استان را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «خبر جمع‌آوری 200 امضا برای استیضاح وزیر کشور صحت ندارد»، گفت: چنین استیضاحی در مجلس اعلام وصول نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران 602 دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده و رئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موزه سینمای ایران همزمان با زادروز زنده یاد «عباس کیارستمی» بخش‌هایی از گفتگوی دو پیشکسوت سینما؛ اسحاق خانزادی (صدابردار و صداگذار،) و حسن زاهدی (صدابردار) درباره این هنرمند هنرمند فقید سینمای ایران را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن، رقابتی و با مشارکت بالا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند با وجود مصدومیت شدید به آغاز لیگ بیست و سوم خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قربانی یک کارخانه‌دار بود که به تنهایی در آپارتمانش زندگی می‌کرد و همسر و فرزندان وی ساکن آمریکا بودند.

وب‌گاه فرارو

اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز چهارشنبه به اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا علیه شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اظهارات آقای رئیسی درباره ردصلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نوعی خودزنی سیاسی بود.