چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

سید صولت مرتضوی: دولت تصمیم گرفته است تا به واسطه کالابرگ الکترونیکی که به تازگی در کشور به مرحله اجرا رسیده و شیوه‌ای از پرداخت غیرنقدی یارانه‌ها به شمار می‌رود 20 درصد به یارانه دهک‌های پایین جامعه افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار سکه قیمت سکه امامی امروز متفاوت بود. در حالی که برخی از سایت ها از ریزش 300 هزار تومانی فلز گران بهای داخلی خبر می دادند برخی از سکه فروشی ها می گفتند که نرخ سکه کاهش معناداری را ثبت نکرده و نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در جریان سفر به کویت در محل سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در این کشور حاضر شد و با اعضای سفارت دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شامگاه امروز 31 خردادماه به دنبال واژگونی اتوبوس گردشگران در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان 23 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده برخورد عقاب با هواپیما با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دستگاه قضا گفت: دولت به جد دنبال اصلاح گلوگاه‌های فساد است و با این همه گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی در حال حاضر وصول مالیات ما بهتر و بهتر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: بین کار و دوستی و رفاقت مرز قائل می‌شوم و هیچ وقت در یک جناح خاص سیاسی نبوده‌ام.

وب‌گاه عصر ایران

اژه ای رئیس عدلیه گفت: تغییر و تحول کاملی در مبارزه با فساد ایجاد کرده‌ایم. با رها کردن سرچشمه نمی‌شود جلوی فساد را گرفت با بستن بعضی گلوگاه‌های فساد از به وجود امدن پرونده‌های فساد بزرگ و پرتعداد جلوگیری کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، امشب به دنبال واژگونی اتوبوس گردشگران در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان 23 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قایق حامل 35 پناهجوی دیگر که عازم جزایر «قناری» در اسپانیا بودند واژگون شد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی مدعی طرفدار مشارکت حداکثری هستند اما می‌گویند نباید از فلان جناح کسی وارد صحنه شود و در عمل حداقل مشارکت را می‌خواهند؛ در صورتی که در جناح سیاسی غیر اصولگرا هم افرادی هستند که نگاه براندازانه ندارند و اهل نماز و روزه و مقلد رهبر انقلاب هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان، در جریان سفر به کویت با "شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح "وزیر امور خارجه این کشور عربی و اسلامی دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه باید درباره شرایط جدید پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، میزان سود، مهلت بازپرداخت، رقم اقساط و مبلغ وام تعمیرات واحد‌های مسکونی بدانید

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم نهایی عامل تروریستی حادثه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) صادر شده و منتظر صدور اجازه برای اجرای حکم هستیم.