چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طرح جهش تولید در دیمزارها برای دومین سال متوالی در استان زنجان به مرحله اجرا درآمده است تا میزان بهره وری در تولید محصولات راهبردی از جمله گندم استان ارتقا یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: صبح سه‌شنبه به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد میانسالی به طرز مرموزی در خانه‌اش جان باخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: بامداد دیروز به قاضی وحید ناصری کشیک جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در جریان یک تصادف عجیب جانش را از دست داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروهک تروریست منافقین بارها شکست‌های متعددی از رزمندگان نیروهای مسلح پذیرفته‌اند، اما هنوز هم در پی توطئه و نفاق هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد، جدول قیمت اجاره خانه های ریزمتراژ را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: در اینجا تصاویری از نقاط مختلف شهر اصفهان را ملاحظه می‌کنید که در فاصله سال‌های 1912 تا 1914 میلادی (در دوره سلطنت احمد شاه قاجار) گرفته شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از توافق سپاهان با رضا شکاری، حالا پرسپولیس خود را آماده حمله به دو ستاره سپاهانی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند اولیویه ژیرو بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه محسوب می‌شود اما انتظار می‌رود کیلین امباپه به‌زودی این عنوان را از آن خود کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده لحظه اقدام به خودکشی زن جوان در مشهد با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلویزیونی گفت: دیپلماسی عزتمندانه را دنبال می‌کنیم و التماس نمی‌کنیم، اما زندگی مردم را مربوط به مذاکره و این طور مسائل نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توبیاس بیلستروم وزیر امور خارجه سوئد در تماس تلفنی با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، درخصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه گفت و گو کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار چند نوستالژی، فیلم‌های جدیدی همچون «چیپ و دیل، سنجاب های کارآگاه»، «مسیر جاودانگی»، «نقطه سیاه»، «دلال» و «قهرمانی به نام کوشینکا» برای آخر هفته تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با مذاکرات غیرمستقیم میان تهران - واشنگتن در قطر و عمان، تندروهای آمریکا در تقلا برای به تصویب رساندن طرح های ضد ایرانی و دائمی کردن تحریم ها علیه ملت ایران هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای نخستین‌بار در کشور، با مصوبه شورای پول و اعتبار، تسهیلات بانکی برای حفظ، مرمت و مقاوم‌سازی بناهای تاریخی تصویب و ابلاغ شد.