سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس 115 خوزستان گفت: آتش‌سوزی بامداد روز سه‌شنبه در یک واحد منزل مسکونی در شهرستان رامهرمز پنج مصدوم به جا گذاشت.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در روز جاری در شمال شرق، شرق و جنوب‌غرب سرعت وزش باد و گرد و خاک افزایش می‌یابد که سبب کاهش کیفیت هوا در آن مناطق خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال جام کافا امروز (روز سه شنبه) به مصاف یکدیگر می روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

موج جدید گرانی ها، روابط تهران و ریاض، احتمال استیضاح وزیر کشور و... از موضوعاتی است که مطبوعات امروز یه آنها پرداخته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محبوبیت سید مهدی طباطبایی، یک روحانی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند، مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی طارمی علارقم درخشش در ترکیب تیم ملی در تورنمت کافا با کاهش قیمت در سایت ترانسفر مارکت روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان لیگ فوتبال ایران نامه منتسب به این نهاد در خصوص استعلام باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا ضمن ناکافی دانستن توقف درگیری‌ها در اوکراین، گفت اگر چین بتواند نقش سازنده‌ای در ایجاد صلحی پایدار در اوکراین ایفا کند، واشنگتن هم از این تلاش‌ها حمایت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنگ کلیه یک بیماری دردناک است که بیشتر مردم به هر قیمتی می خواهند از آن اجتناب کنند، اما تعداد کمی ممکن است بدانند که احتمال ابتلا به این بیماری طاقت فرسا در ماه های گرم تابستان افزایش می یابد.

خبرگزاری مهر

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی ضمن انتصاب روسای کمیته های مختلف هادی سپهرزاد ملی پوش اسبق این رشته را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام ارشد نظامی اوکراین از دشوار بودن نبرد با ارتش روسیه در جبهه شرقی سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس ادعای العربی الجدید، تل آویو با مسکو به تفاهمی رسیده‌اند که در آن مسکو از ارسال سلاح به تهران خودداری می‌کند.

خبرگزاری مهر

دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام حدود 4 میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور طی نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شده، ملغی‌اثر اعلام کرد.