سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام ارشد نظامی اوکراین از دشوار بودن نبرد با ارتش روسیه در جبهه شرقی سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس ادعای العربی الجدید، تل آویو با مسکو به تفاهمی رسیده‌اند که در آن مسکو از ارسال سلاح به تهران خودداری می‌کند.

خبرگزاری مهر

دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام حدود 4 میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور طی نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شده، ملغی‌اثر اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم بارسلونا شایعاتی که درباره حضورش در لیست فروش بارسا به گوش می‌رسد را رد کرد و گفت با این تیم قرارداد دارد و می‌خواهد در نیوکمپ به پیشرفتش ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم

مستند پرتره "شاهین رشت" ماجرای زندگی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران است و راه طولانی او برای موفقیت در فوتبال را به تصویر کشیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از کاربران خواستار مجهز شدن تاکسی‌ها به کارتخوان و تسهیل در امر پرداخت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر مکارم شیرازی خطاب به مبلغان و فضلای حوزوی گفت: بهائی ها یک گروه سیاسی بازیچه دست امریکا و انگلستان هستند و باید از آنان پرهیز کرد. این مطالب را باید برای مردم شرح داد تا مبادا کسانی به این فکر بیفتند که به آنها رسمیت بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی استان ها در خصوص ورود شهرداری تهران به موضوع مسکن، گفت: شهرداری تعداد زیادی تفاهم نامه برای ساخت واحدهای مسکونی امضاء کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم مطرح تیم ملی فوتبال بلژیک اعلام کرده که می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه، استمرار توسعه همه‌جانبه روابط با همسایگان را یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت دانست.

وب‌گاه گسترش

عضو اتاق بازرگانی مشهد» در خصوص برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در روز گذشته (یکشنبه 28 خرداد ماه) اظهار داشت: آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق ایران و شهرستان‌ها که در مورخ 20 دی ماه 1401 با حضور اعضای شورای‌عالی نظارت به تصویب رسید، لازم‌الاجرا بوده و نسخ قبلی آن بلااثر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد دیدار مهمی با هیاتی از حماس با حضور سردار قاآنی در تهران داشته‌اند.

وب‌گاه الف

دادستان ایلام از کشف و ضبط 15 هزار لیتر مشروبات الکلی در ایلام خبر داد.