سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

مقاومت میکروبی فرایندی است که طی آن باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و قارچ‌ها که هر کدام به تنهایی می‌توانند موجب عفونت و بیماری شوند به داروهای موجود پاسخ نمی‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع سوئد گفت که این کشور مصمم به پیوستن به ائتلاف ناتو در اسرع وقت است.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک استقلال امیدوار است جواد نکونام با حل مشکلات بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور با تاکید پایش پرتوی مستمر و سالانه رود ارس تصریح کرد، آخرین بار اسفند 1401 رود ارس مورد پایش قرار گرفت و مرکز تاکنون در بررسی‌های دقیق خود به موردی از آلودگی رود به مواد رادیواکتیو برخورد نکرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه دوشنبه شب در صدر هیئتی دیپلماتیک به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه قطر، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برآوردهای اسرائیل حاکی از آن است که تداوم عرضه پهپاد از سوی ایران به روسیه، این کشور را در ادامه جنگ با اوکراین حمایت می کند و با گذشت زمان احتمال دارد اتکای روسیه بر ایران افزایش یابد که در این صورت احتمال دارد موازنه ای که تل آویو و مسکو به آن دست یافته اند تغییر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق با اشاره به بحران تورم گفت: اگر گام‌های دقیقی برداشته شود، تورم نیز قابل مهار است و می‌توان امیدوار بود نرخ تورم دستخوش کاهش شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها که شاهد گرم شدن هوا هستیم، موارد گرمازدگی نیز رو به افزایش است. اما، برای اینکه از گرمازدگی در امان بمانیم؛ باید چه کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

کریم فکور یکی از ترانه‌سرایان معاصر ایران بود. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران در رشته حقوق با درجه لیسانس بود. وی بیش از 700 ترانه سرود که تعداد زیادی از آن‌ها توسط خواننده‌های معروف آن دوران در رادیو ایران اجرا شدند. همچنین ترجمه اشعار برخی فیلم‌های موزیکال از جمله اشک‌ها و لبخندها توسط وی صورت گرفته‌است. همچنین وی در کار آهنگسازی و نویسندگی دست داشت که در این زمینه هم آثاری از وی به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صعود ملی‌پوشان اسنوکر کشورمان به دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا در روز دوم رقابت‌ها قطعی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست و نهمین روز از خردادماه به گزارشی از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی، ائتلاف سرمربی پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره برای برکناری مدیرعامل این تیم و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زن جوانی که قصد فرار از چنگال یک راننده تاکسی در خیابان میرزای شیرازی را داشت، دچار حادثه شد و جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار سردار رادان: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی روایتی از حبس و اعتراف‌گیری از یک طلبه در مسجد مکی زاهدان را مطرح کرده است در مقابل دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در بیانیه ای اعلام کرد یک فرد مشکوک، در مسجد مکی زاهدان شناسایی و بازداشت شده است.