سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد انصافی، هنرمند رادیو و بازیگر طنز صداوسیما که همه او را با نام «عبدلی» می‌شناسند، می‌گوید دیگر در رادیو فعالیت ندارم

وب‌گاه منیبان

مسئول روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن تعدادی دانش‌آموز در پی برخورد مینی‌بوس با وانت نیسان در محور «پاتاوه به دهدشت» خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کریستیانو رونالدو باتوجه به ثروت زیادی که دارد ولی بازهم به خاطر پول به عربستان رفته ولی در ایران فوتبالیست و قراردادش را محدود می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالیرتبه قطر، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. در این سفر موضوعات مختلف مورد اهتمام دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار خواهد گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های فرانسه و انگلیس از جمله فاتحان مطرح جام ملتهای اروپا شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: این را می‌دانیم که اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد و کاملاً آگاه است که اگر این کار را انجام دهد، جان شهرک نشینانش را به باد خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی مشهد گفت: 16 سرشاخه یک شرکت بزرگ هرمی که همگی تبعه خارجی هستند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: ابلاغیه رئیس ستاد انتخابات کشور در صیانت از حق‌الناس است؛ هرچند دقت بیشتر در انتخاب برخی کلمات، مجال سوءبرداشت نمی‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 354 نماینده پارلمان انگلیس به گزارش درباره آنچه رسوایی پارتی‌گیت نامیده می‌شود رای مثبت و هفت نماینده رای منفی دادند که به این ترتیب یک نخست وزیر اسبق انگلیس برای نخستین بار در تاریخ معاصر این کشور به فریب‌کاری متهم شد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای عالی استان ها در خصوص ورود شهرداری تهران به موضوع مسکن، گفت: شهرداری تعداد زیادی تفاهم نامه برای ساخت واحدهای مسکونی امضاء کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراد وابسته به مدیریت مسجد مکی روز شنبه مورخ 27 خرداد ماه نسبت به یکی از طلبه های اهل سنت که سابقه سرقت هم داشته به بهانه سرقت مظنون و وی را به صورت غیر قانونی حبس می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه شورای ثبت و حریم وزارت میراث‌فرهنگی با ثبت ژئوپارک دریاچه شورابیل در فهرست آثار ملی موافقت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت به تازگی مدعی شد: تصویب لایحه واردات خودروی کارکرده زیر پنج سال ساخت از سوی نمایندگان خانه ملت، همچنین اخبار مثبت بهبود روابط سیاسی بر بازار خودرو تاثیرگذار شد و قیمت همه انواع خودروها در بازار فرو ریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر مکارم شیرازی در دیدار جمعی از مبلغان حوزه علمیه قم در پاسخ به پرسشی درخصوص سخنان اخیر علوی بروجردی درباره بهائیت و حقوق آنان اظهار کرد: ناگهان ابراز نظری نکنید که بر خلاف مصالح اسلامی است.