دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: هیچ اختلالی در بیمه تکمیلی فرهنگیان رخ نداده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای انجمن واردکنندگان برنج ایران به منظور گسترش مبادلات و تقویت همکاری ها در زمینه بازار مواد غذایی و کشاورزی حضور موثر و قابل توجهی در نمایشگاه آگروفود 1402 دارند.

وب‌گاه عصر ایران

کارگزاری مفید توانست نشان طلای بازارهای سهام اروپایی - آسیایی را به دست آورد

وب‌گاه فرارو

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار فینال جام حذفی اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

حسین راغفر می گوید: «حتی اگر بگوییم بانکداری خصوصی بدتر از بانکداری دولتی عمل کرده، باید بر این نکته نیز تاکید کنیم که تمام نظام بانکی مقصر است. در ضمن ما در ایران چیزی به نام بانک خصوصی نداریم. بانک‌ها در ایران خصولتی هستند. یعنی بخش قابل توجهی از سود‌ها به دولت‌ها و نهاد‌ها تعلق دارد.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستورالعمل اجرایی تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 کل کشور در نخستین جلسه هیات امنای حساب ملی پیشرفت و عدالت به ریاست معاون اول رئیس جمهور، تصویب و مقرر شد طبق قانون 250 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح های اشتغال حمایتی، تولیدی، پیشران اقتصادی و دانش بنیان در سال جاری اختصاص یابد.

وب‌گاه عصر ایران

23 خرداد معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت سایت علی‌بابا به‌دلیل گران‌فروشی و عرضه بلیت خارج از نرخنامه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزی که شاخص کل 19 هزار واحد ریزش کرد، نمادهای خودرو و وبملت نمادهای بزرگ بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری تسنیم

مهردادبذرپاش وزیر راه و شهرسازی طی حکمی ارسلان مالکی را به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در برزیل گفت: در دولت جدید واقعاً یک موج پرقدرتی از فعالیت‌های اقتصاد محور در نمایندگی‌ها و در مرکز در وزارت خارجه شکل گرفته به خصوص در نمایندگی‌ها نزد کشورهایی که ظرفیت‌های اقتصادی بالایی دارند و این موجب اثرات فراوانی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست خبری که امروز در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، اظهار کرد: از بهمن سال گذشته سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان را شروع کردیم و امروز پایان فاز اول سنجش است که 90 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش، سنجش شدند. وی با اشاره به نظام تشخیص، توانبخشی و مداخله...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال و پرسپولیس به خاطر تخلفات دربی جریمه سنگین شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این مراسم ضمن تاکید بر توسعه فناوری‌های نوین اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از 40 هزار دانشجو و 370 عضو علمی، توسعه و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ و مراکز خلاق و رشد را از سال قبل در برنامه‌ای خود قرار داده و توانست 7 شرکت شرکت دانش بنیان با همکاری اعضای علمی ثبت کند. سرپرست...

وب‌گاه عصر ایران

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده است. از سوی دیگر هیئت رئیسه بر اساس یک نامه فاقد وجاهت قانونی به مدت 40 روز مانع از انجام وظایف نمایندگی اینجانب شد و به این مسأله باید شفاف رسیدگی شود.