دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور یک بیانیه مشترک و 10 سند همکاری در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل مخابرات خوزستان گفت: شبکه تلفن همراه (ارتباطات سیار) در 2 بخش آنتن‌دهی و اینترنت در هشت شهرستان استان به منظور پوشش حداکثری شبکه براساس برنامه تدوین شده توسعه و ارتقاء یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه سه نفر با اسلحه به سمت فردی (بدون خسارت جانی) در میدان شهدا تیراندازی و سریعا متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، گفت: 43 درصد پرونده‌های ارجاع شده به شوراهای حل اختلاف در سال جاری به صلح ختم شده که این آمار در سال گذشته 39 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان مصرف برق کشور روز گذشته (شنبه) به 66 هزار و 58 مگاوات رشد که نسبت به‌روز مشابه سال گذشته با رشد 6.1 درصدی همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_ ورود شوکت میرضیایِف رئیس جمهور ازبکستان به تهران با گمانه های مختلفی درخصوص ابعاد اقتصادی این سفر همراه شد. با علم به این مطلب که تجارت تهران_تاشکند عموما مکمل هم بوده و نقاط اشتراک زیادی دارند، باید دید رایزنی های دو طرف در حوزه تجارت خارجی چه نتایجی خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

«حسین پیرموذن»، «حسین سلاح‌ورزی» و «یونس ژائله» به عنوان نامزدهای ریاست اعلام آمادگی کردند که سلاح‌ورزی پس از رای گیری از اعضا با 265 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

در طول 24 ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کرونا در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع فوتی های این بیماری، در عدد 146 هزار و 291 ثابت ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 11 سند همکاری در حضور روسای جمهور ایران و ازبکستان به امضای مقامات دو کشور رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت با انتشار فراخوان از تمامی استادان، پژوهشگران، هنرمندان و اهل قلم داخل و خارج از کشور برای شرکت در این رویداد بین المللی دعوت به عمل آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه نساجی سومین بازیکن را هم از آلومینیوم اراک خرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگانی که برای ثبت نام وام بیست میلیون تومانی مراجعه کرده‌اند، از صف‌های طویل انتقاد دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

تاثیر احیای رابطه تهران - ریاض بر مناسبات منطقه‌ای به ویژه ترتییات سیاسی - امنیتی جدید غرب آسیا به اندازه ای برای ناظران بین المللی مهم است که هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند بر متن آن غلبه کند.

خبرگزاری مهر

محمود قائدرحمتی بازیکن فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک به نساجی مازندران پیوست.