دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به نساجی پیوست تا در لیگ بیست و سوم هم شاگرد رحمتی باشد.

وب‌گاه گسترش

نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی هیات پارلمانی برای پیگیری حقابه هیرمند به افغانستان سفر می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده زابل در مجلس خبر داد که به زودی هیات پارلمانی برای پیگیری حقابه هیرمند به افغانستان سفر می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده زابل از سفر یک هیات پارلمانی برای پیگیری حقابه هیرمند به افغانستان در آینده ای نزدیک سفر می کند.

خبرگزاری مهر

به گفته سرمربی تیم ملی تنیس، این تیم با ترکیبی متشکل از پنج تنیسور در رقابت‌های دیویس کاپ شرکت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه 28 خرداد ماه) در بازار تهران 29 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

وب‌گاه گسترش

جزئیات تیراندازی در خیابان میرداماد تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از بازی تیم‌های ایران و قطر در روز دوم مسابقات جام ملت‌های زیر 17سال آسیا مطلبی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازگشت پادشاهی سعودی به تعامل دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران و تاثیر احیای رابطه تهران - ریاض بر مناسبات منطقه‌ای به ویژه ترتیبات سیاسی - امنیتی جدید غرب آسیا به اندازه ای برای ناظران بین المللی مهم است که هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند بر متن آن غلبه کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

می گویند دولت قول داده است یک میلیون مسکن بسازید. آنها که نساختند باید جواب دهند که چرا مسکن نساختند؟ ساخت یک میلیون مسکن مصوبه مجلس، وعده دولت و نیاز کشور است و دنبال تحقق آن هستیم.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق پایتخت گفت: برق 70 دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی‌توجه بوده‌اند با نزدیک‌شدن دمای هوای پایتخت به عدد 40 درجه سانتیگراد، در 2 روز نخست هفته قطع شد و به‌این‌ترتیب 10 درصد مشترکان اداری شهر تهران اخطار قطع برق گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج ضعیف از تراز میانی جو، دریای خزر از اواخر روز یکشنبه با وزش باد به نسبت شدید مواج و برای فعالیت‌های دریایی ناامن می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشکل‌های ملی کشاورزی با امضای بیانیه‌ای واحد از گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای اخذ رای اعتماد از مجلس برای وزارت جهاد کشاورزی پشتیبانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز تا 2 میلیون و 380 هزار و 500 تومان بالارفت اما ظهر امروز در محدوده 2 میلیون و 364 هزار و 300 تومان به فروش رسید.