دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست خبری آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران برگزار و در این نشست مطرح شد که قرار است منوچهر صهبایی رهبری این ارکستر را برعهده بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نیم‌تنه در سطل زباله‌ای کشف شد. بقایای جسدی که کشف کرده بودیم سر نداشت. انگشت‌های دستش هم ساییده شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رای نمایندگان در اجلاسیه چهارم مجلس انتخاب شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان در حضور سید ابراهیم رئیسی و شوکت میرضیایف یک بیانیه مشترک و 10 سند همکاری در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند. توافق‌نامه تجارت ترجیحی، حمل و نقل و ترانزیت، همکاری دارویی، برنامه همکاری در زمینه‌های استاندارد و بیمه، بررسی امکان ایجاد مناطق آزاد مشترک، برنامه اجرایی همکاری در حوزه فناوری و نوآوری و برنامه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (یکشنبه، 28 خرداد 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش 2 تومانی نسبت به روز گذشته همراه شد و به 41 هزار و 347 تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از آغاز عملیات مرمت اثر تاریخی " هتل‌قو" در اهواز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون امنیتی، انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان ظرفیت مناسبی برای تردد، استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممنوعیت واردات مودم موجب شده که قاچاقچیان در سایت‌های اینترنتی مودم می‌فروشند و این محصول هم به طور رسمی از طریق پست به دست مصرف کننده برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه روز گذشته در روند افزایشی قرار داشت. سکه بهار و مثقال بیشترین رشد قیمت را در بازار فلز زرد داشتند. معامله‌گران همچنان نسبت به معامله در این بازار تردید دارند.

خبرگزاری مهر

قم - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیم نساجی مازندران پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در نیمه‌شمالی اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور همیشه الگو و خط مشی‌ای برای تعامل میان قوا در سطح کلان دارند و آن را در خود قوه مجریه هم اجرا می‌کنند؛ اینکه اگر اختلافی هست به بدنه جامعه کشیده شود و ذهن مردم را آزرده و نگرانی یا سؤال و ابهام ایجاد کند، این خط قرمز دولت بوده و خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: رویداد اربعین، برترین برنامه دانشگاهی خواهد بود و این مهم به همراه اردوی راهیان نور باید اولویت همه دانشگاه ها باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و 800 هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از 40 سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح...