یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه 11 تهران، پلمب شد.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تشریح آخرین وضعیت مسمومان ناشی از مشروبات الکلی گفت: تعداد مسمومان به 141 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و مصر بر سر تشکیل کمیته مشترکی برای احیای روابط به توافق رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: توجه به افزایش دانش خانواده‌ها برای حفظ سلامت و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماری و توجه به بهداشت باروری یکی از ماموریت‌هایی است که از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران پیگیری می‌شود. وی با تاکید بر اینکه توجه به موضوعات مرتبط با حوزه بارداری و باروری در...

خبرگزاری مهر

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن اعلام انتقال 78 هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع 1402 را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان تا پیش از فینال تورنمنت کافا مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 دوست در حمله شبانه به خودروی پسر جوان، وی را مقابل چشمان پدرش و با ضربات شمشیر و قمه به قتل رساندند.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران - شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول 22 کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از دیجی‌کالا و تپسی، آپ هم از گوگل‌پلی حذف شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا 10 تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نواندیش نوشت: چرا آقای رئیسی، علی باقری کنی را همراه خود به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا نبرد تا نشان دهد سه - چهار کشور اروپایی مثل آلمان، فرانسه و انگلیس همه عالم نیستند و می توان مسائل بین المللی را با همان سه کشور آمریکای لاتین حل و فصل کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار وزارت آموزش و پرورش برای معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب مجلس، واردات خودروهای کارکرده برای تنظیم بازار خوردو مجاز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: رویداد اربعین، برترین برنامه دانشگاهی خواهد بود و این مهم به همراه اردوی راهیان نور باید اولویت همه دانشگاه ها باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزینه جانشینی مجتبی حسینی در تیم فوتبال پیکان مشخص شد.