یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری‌های جوی در 7 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، شکستن درختان کهنسال و برخورد صاعقه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می گفتند گوسفندی کشته اند و می خواهند با گوشت آن کباب بخوریم و دلی از عزا در بیاوریم. من و رفیقم هم قبول کردیم. در جای خلوتی با آنها قرار گذاشتیم و برایمان کباب درست کردند. بعد از خوردن کباب، نوشیدنی ای برایمان درست کردند که رفیقم بعد از خوردن آن حالش بد شد و بیهوش شد. حال من هم بد بود که بعدا متوجه شدم در نوشیدنی مخدر شیشه ریخته بودند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر کشور در سفر به استان اردبیل در روستاهای سیل‌زده واقع در بخش‌های برزند و مرکزی شهرستان گرمی حضور یافت و ضمن صحبت با اهالی این روستا در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.

خبرگزاری مهر

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بروزرسانی شیوه آبیاری در بخش کشاورزی گفت: رونق بخشی بازار برنج در گیلان چاره اندیشی شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

روباه‌ها ناقل ویروس «سارکوپتس» هستند که قابلیت انتقال به انسان نیز دارد. مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر ایرانی با کتابی درباره احمد محمود و عبدالرحمن منیف برنده جایزه «یوسف بکار» اردن شد.

وب‌گاه عصر ایران

درج نام بانک ایران زمین در سایت بورس کالای ایران انجام شد

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از آدم ها (از جمله من) برای چیز‌های مختلف، می‌توانند کاراکتر انسانی تصور کنند. مثلا عددها، روز‌های هفته، فصل‌ها و غیره. تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان از کنار گذاشته شدن 2 مربی و یک کشتی‌گیر به دلیل نقض قوانین را تایید کرد.

خبرگزاری مهر

صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.