یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

روباه‌ها ناقل ویروس «سارکوپتس» هستند که قابلیت انتقال به انسان نیز دارد. مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر ایرانی با کتابی درباره احمد محمود و عبدالرحمن منیف برنده جایزه «یوسف بکار» اردن شد.

وب‌گاه عصر ایران

درج نام بانک ایران زمین در سایت بورس کالای ایران انجام شد

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از آدم ها (از جمله من) برای چیز‌های مختلف، می‌توانند کاراکتر انسانی تصور کنند. مثلا عددها، روز‌های هفته، فصل‌ها و غیره. تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان از کنار گذاشته شدن 2 مربی و یک کشتی‌گیر به دلیل نقض قوانین را تایید کرد.

خبرگزاری مهر

صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه رای الیوم با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌های غربی و صهیونیستی درخصوص آنچه آن را "نزدیک بودن مذاکرات ایران و آمریکا با میانجیگری عمان به دستیابی به توافق در زمینه هسته ای" خوانده اند، نوشت: دولت دموکرات آمریکا به رهبری جو بایدن درک کرده است که ایران به فشار‌ها و تهدید‌های نظامی تن نمی‌دهد و به شروط خود پایبند است و از هیچ یک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد در منطقه 11 تهران، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - شهید محمدعلی احمدی یکی از پرستوهای پرکشیده و دلاور ارتش جمهوری اسلامی است. ستاره شب‌شکنی که پس از مرگ پدر و برای پرکردن جای خالی او از هشت سالگی به کارگری پرداخت اما پس از حمله دشمن بعثی و به میان آمدن پای آبرو و کیان کشور، تصمیمش را گرفت، مادر؛ همان که برایش جان می‌داد را به خدا سپرد و رفت.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا فهیمی، هوادار پرسپولیس که در سال 79 برای تشویق تیم محبوبش به تهران رفته بود، پس از 23 سال بودن روی تخت بیمارستان، جان باخت‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب از 30 خردادماه به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضائیه با اشاره به حوادث سال گذشته و اینکه 90 هزار نفر از عفو رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شدند، گفت: رویکرد قوه قضائیه در حوادث اخیر متانت محور، توأم با عقلانیت و البته قاطعیت بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: با توسعه میدان گازی مختار، روزانه 10 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز در کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در مرزهای میانی استان خبر داد.