یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.

خبرگزاری مهر

مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارم کتاب سال جوانان ایران تا روز چهارشنبه 7 تیر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شمشیربازان اسلحه اپه کشورمان از جدول اصلی مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن مهدیان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 1400 مؤسسه همشهری 210 میلیارد تومان زیان انباشته داشت، اظهار کرد: پرداخت حقوق با تأخیر انجام شد و گاهی در چند قسط صورت می‌گرفت و تعداد صفحات به 24 صفحه کاهش یافته بود. مدیرعامل مؤسسه همشهری با اعلام اینکه مجلات خوشنام همشهری به پیمانکار واگذار شده بود، تصریح کرد:...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زیرکوه گفت: بعد از واگذاری معدن روستای کریزان به بهره‌بردار جدید حدود 6 ماه از تعطیلی آن می‌گذرد و از 23 خرداد ماه جاری فرصت یک ماه برای احیا یا تعیین تکلیف به بهره‌بردار ابلاغ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نواندیش نوشت: چرا آقای رئیسی، علی باقری کنی را همراه خود به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا نبرد تا نشان دهد سه - چهار کشور اروپایی مثل آلمان، فرانسه و انگلیس همه عالم نیستند و می توان مسائل بین المللی را با همان سه کشور آمریکای لاتین حل و فصل کرد؟

خبرگزاری مهر

قاضی از جهانبانی می‌خواهد آخرین دفاعش را انجام دهد که او می‌گوید «من دفاعی ندارم و آماده اعدام هستم.» همین‌دوجمله و طرز بیان‌شان باعث شکل‌گیری این‌تلقی است که متهم قصور را پذیرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، از موفقیت در استقرار نسبی نسخه‌نویسی الکترونیکی خبر داد و گفت: 92.5 درصد پزشکان نسخه الکترونیکی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موافقت حاکمان فعلی افغانستان برای بازدید متخصصان ایرانی از سد کجکی نشان داد که دیپلماسی ایران موفق عمل کرده است. درواقع طالبان به خوبی می‌داند ایران بازیگر موثری در منطقه است و با توجه به این که هنوز آنان به رسمیت شناخته نشده‌اند، هر اقدامی برای چالش در منطقه به ضرر خودشان خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان، مشمولان اعزامی تیرماه 1402 را به خدمت مقدس سربازی فراخواند.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور ازبکستان با استقبال علی‌آبادی وزیر صمت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد این روزها با خیال راحت در مشهد مشغول تمرینات شخصی خودش شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات دهمین دوره هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور 410 نفر از اعضای این نهاد آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر مجموعه ورزشی شیرودی یک ماه پیش و درسکوت خبری برکنار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«شوکت میرضیایف» با استقبال عباس علی آبادی وزیر صمت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.