یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: بر اساس آنالیز نتایج و عملکرد ورزشکاران 6 تنیسور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم تا آماده حضور در رقابت‌های دیویس کاپ شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «قرار» که به صورت زنده از امام‌زاده زینبیه (ع) شهر اصفهان با اجرای محبوبه عزیزی روانه آنتن می‌شود میزبان نفیسه فقیهی استاد دانشگاه، مریم کرباسی شاعر و فاطمه درودگری همسر شهید محمدباقر مداح و مادرِ همسر شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان خواهد بود. بخش‌های گزارشی ویژه‌ای از ارسال روپوش مزار مطهر امام محمد تقی (ع)، معرفی امام‌زاده زینبیه (ع)، پخش...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس نظرسنجی‌های جدید صورت گرفته توسط مجموعه‌های مختلف، حدود 84 درصد از مردم کشور نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب ابراز همراهی کرده و از دولت مطالبه دارند.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم سابق تیم ملی این روزها به همراه خانواده خود به تهران سفر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

پیرزن اکوادوری هفته گذشته و در مراسم تشییع خودر تابوت زنده شده بود و حالا یک هفته پس از بستری در بیمارستان، مرگ او اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش 182 درصدی سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) موافقت کرد و به‌این‌ترتیب سرمایه شیران به‌زودی حدود سه برابر خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

فردای ازدواج محمدرضا گلزار شایعه عجیبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آمار مسمومیت دارویی در روز ازدواج این بازیگر زیاد شده است. احسان گل محمدی این شایعه را رد کرد

وب‌گاه عصر ایران

شمار گردشگران افغان که به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پروازهای ما و افغانستان زیاد شده است. تمام پروازهای افغانستان به ایران که تقریبا 9 تا 10 پرواز در هفته است، همواره پر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جودو ناشنوایان با 15 جودوکار در تهران آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان دقایقی قبل با استقبال عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه «رادبود» هلند، مولکول‌های ترکیبی ساخته‌اند که تا حد زیادی مشخصه‌های مولکول‌های ارگانیک را تقلید می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس اقتصادی به کمک گواهی سپرده نفت خام در راستای حرفه‌ای‌تر شدن بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: اجازه به اشخاص حقیقی برای وارد شدن به معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی می‌تواند نقطه آغاز خوبی برای تحقق نقش‌آفرینی بخش خصوصی در صادرات نفت باشد.