یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر سخنگوی دولت دوشنبه شب با ارایه توضیحی درباره رقم اعلام شده حداقل حقوق بازنشستگان توسط «علی ربیعی» سخنگوی دولت در نشست هفتگی با رسانه‌ها اعلام کرد: رقم اعلام شده براساس محاسبه چند پارامتر و به صورت پیش‌بینی مطرح شده است.

تهران - ایرنا - زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر بخش هایی از سنگان از توابع استان خراسان رضوی را لرزاند.

تهران - ایرنا - منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که بر اثر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در استان وان واقع در جنوب شرق ترکیه 2 نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

تهران - ایرنا - «محمد اشتیه» نخست‌وزیر فلسطین روز دوشنبه رژیم صهیونیستی را تهدید کرد؛ در صورتی که این رژیم فرصت‌های برپایی کشور مستقل فلسطینی را از بین ببرد، سازمان آزادیبخش فلسطین دیگر اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

تهران - ایرنا - رییس سابق فدراسیون فوتبال، قرارداد ویلموتس و این فدراسیون را بسیار خوب دانست و از آن دفاع کرد.

تهران - ایرنا - خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد که این کشور در پاسخ به پخش اعلامیه‌هایی علیه پیونگ یانگ توسط فعالان کره جنوبی، امروز خطوط ارتباطی با سئول را قطع می‌کند.

تهران - ایرنا - «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق روز دوشنبه در بیانیه‌ای از آمریکا خواست تا همه نیروهایش را از خاک این کشور خارج کند.

نیویورک - ایرنا - اداره ملی تحقیق اقتصادی آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور به طور رسمی وارد رکود شده است.

تهران - ایرنا - منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که به دنبال گزارش نشدن موارد جدید ابتلا به کرونا در تونس، «قیس سعید» رییس جمهوری این کشور، محدودیت‌های تردد در شهرهای مختلف را لغو کرد.

گرگان - ایرنا - مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: روحیه بسیجی و انقلابی سدی محکم در برابر دشمن و مانع نفوذ است.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمینه سازی برای مشارکت بیش از 40 هزار نفر از اهالی روستا های مجاور مناطق حفاظت شده این استان برای مهار آتش سوزی ها در شرایط بحرانی فراهم شده است.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز دوشنبه شب در گزارشی اعلام کرد که عربستان سعودی در نظر دارد برای حج امسال تنها شمار محدودی زائر را بپذیرد.

یاسوج - ایرنا - رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلات کشور گفت: در راستای تخصصی تر شدن مرکز تحقیقات و ژنتیک اصلاح نژاد ماهیان سردابی یاسوج تا چهار ماه آینده اعتبار ویژه‌ای به این مرکز اختصاص خواهد یافت.

ایرنا - یاسوج - به منظور کنترل سریعتر آتش سوزی ها در مناطق حفاظت شده تجهیزات اطفای حریق از سوی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران اهدا شد.

یاسوج - ایرنا - رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلات کشور روز دوشنبه از مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردابی شهید مطهری یاسوج بازدید کرد.

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد 2 دستگاه خودروی مزدا و تریلی در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز 2 کشته بر جا گذاشت.