یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عضو هیات نمایندگان و رییس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس، عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در دوران شیوع و مقابله با بیماری کرونا را خوب ارزیابی کرد و گفت: بر همین اساس ضرورت دارد که مدیران بنگاه‌ها و کسب و کارها از توان و ظرفیت این شرکت‌ها در دوران پسا کرونا نیز استفاده کنند.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا گفت: برگزار کنندگان و مداح یک مراسم عزاداری در این شهرستان با حکم قضایی بازداشت شدند.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی سه سال گذشته شهرک سازی در این استان 160 درصد افزایش یافته و این رشد منجر به افزایش واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی از 60 هکتار به 138 هکتار شده است.

جیرفت - ایرنا - رییس شورای تامین شهرستان جیرفت از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم خبر داد و گفت: مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همکاری کنند.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با انتقاد از وضعیت پروژه‌های بلاتکلیف بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: این بافت بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری و توسعه است که سرمایه‌گذاران به سبب طرح‌های بلاتکلیف شورای عالی شهرسازی و معماری از این منطقه فراری شده‌اند.

خرم آباد - ایرنا - مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: با توجه به وجود 740 هکتار سطح زیرکشت گل محمدی در استان، بهره‌برداری از نخستین کارخانه فراوری این محصول تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مشهد - ایرنا - 42 سری جهیزیه با پیگیری های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه قوچان و همکاری بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی روز دوشنبه به نوعروسان نیازمند قوچانی اهدا شد. عکس: حبیبه احسنی

ساری - ایرنا - رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت که یک قلاده فوک خزری توسط ناجیان غریق در ساحل بابلسر نجات داده شد.

مشهد - ایرنا - رییس ایستگاه شماره 45 سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: پدر و پسر چاه کن در عمق یک چاه در حال احداث در جاده سیمان حومه این شهر جان باختند.

سنندج - ایرنا - کارشناس مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: خلا عاطفی و بی‌توجهی والدین به فرزندان در سنین نوجوانی، مهمترین دلیل گرایش آنان به سمت مصرف مواد مخدر است.

اردبیل - ایرنا - ساکنان استان اردبیل از ظهر سه‌شنبه به مدت پنج روز با اغتشاشات جوی و وقوع توفان‌های عصرگاهی مواجه خواهند شد.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طی بررسی فرآیندهای مربوط به صدور پروانه اکتشاف معدنی، مقرر شد زمان بررسی صلاحیت فنی و مالی متقاضیان صدور این پروانه دستکم تا 50 درصد کاهش یابد.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های متولی از صادرکنندگان گفت: ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط برای فعالیت صادرکنندگان منجر به افزایش میزان صادرات خواهد شد.

اصفهان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی نایین از آغاز عملیات برداشت مکانیزه گندم از سطح 320 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

شیراز _ایرنا _فرماندار شهرستان خنج و جمعی از مسوولان محلی و استانی در بازدید میدانی از زیر ساخت های تامین برق در روستای کورده شهرستان خنج با بررسی مشکلات افت ولتاژ در این منطقه برای تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز روستاییان کورده قول مساعد دادند.

یاسوج - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت علمی دانشگاه یاسوج به بهبود، اجرا و بهره وری طرح های آبی کمک می کند.