یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد با هدف حمایت از دهک‌های آسیب‌پذیر جامعه و تعدیل قیمت مسکن درمنطقه آذرآباد این شهر آغاز شد.

اراک - ایرنا - شیوع کووید 19 اتفاقی تلخ بود که به‌صورت غافلگیرانه مناسبات جهان را مختل کرد و خسارات سنگینی را برجای گذاشت اما ابعاد پیامدهای پیدا و پنهان آن نیازمند بررسی علمی و کارشناسی است.

قزوین - ایرنا - جمعیت استان قزوین با توجه به آمار و گزارش دستگاه‌های مربوطه تا سال 1415 زودتر از متوسط کشوری پیر و سالخورده خواهد شد و این اتفاق زنگ خطر و هشداری است که این استان را با چالش های جدی مواجه خواهد کرد.

بجنورد - ایرنا - مرخصی کرونایی زندانیان خراسان شمالی به پایان رسید و تمامی مددجویان با رعایت مسایل بهداشتی و غربالگری، برای ادامه دوران محکومیت به زندان‌ها بازگردانده شدند.

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای حمایت از صنعت سیمان و افزایش تولید صادرات محور این محصول خبر داد.

ارومیه - ایرنا - اولین وعده دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مرداد سال 1392 موضوع احیای دریاچه ارومیه بود که امروز پس از حدود هفت سال، آخرین گام‌های دولت برای تحقق آن برداشته شد که در این راستا بیش از 100 هزار میلیارد ریال با وجود مشکلات اعتباری از سوی دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

اراک - ایرنا - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی گفت: طرح بازرسی فنی و ایمنی تجهیزات تفریحی زمین‌های بازی و شهربازی‌های روباز در استان مرکزی آغاز شد.

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کرونا را بیماری هزار چهره توصیف کرد و گفت: تظاهرات جدید در این بیماری در هفته‌های اخیر مشاهده می‌شود که این موارد از علائم جدید این بیماری هستند.

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه هاروارد با آزمایش روی مدل‌های حیوانی، مولکول‌هایی را در روده شناسایی کردند که در مرگ زودرس ناشی از کم‌خوابی، نقش موثری دارند.

مشهد - ایرنا - میانگین شاخص کیفیت هوا در کلانشهر مشهد با 46 ای. کیو. آی نشانگر وضعیت پاک است.

تهران - ایرنا - دگرگونی‌های دنیای کرونایی تهدیدها و فرصت‌های بسیاری را برای جوامع ایجاد کرد و راه‌های جدید به سوی آینده‌ای متفاوت را در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت بر انسان‌ها گشود؛ بر این اساس وزیر آموزش و پرورش نیز معتقد است که شرایط زیست بوم جدید باید به صورت عینی‌تر در کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان تدریس شود.

بندرعباس - ایرنا - معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 12 سالن ورزشی دانش آموزی با هزینه 50 میلیارد ریال در استان به سیستم سرمایشی مجهز شده است.

روزنامه‌های خراسان رضوی روز سه‌شنبه بیستم خرداد 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوانهای برجسته آنها مرور می‌شود.

تهران - ایرنا - یک روانشناس بالینی، حفظ آرامش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله راهکارهای مهم غلبه بر اضطراب و نگرانی انتقال ویروس کرونا دانست.

تهران - ایرنا - این روزها ویروس کرونا همه را دچار سردرگمی کرده و از بیماری‌های شایع فصل گرما از جمله وبا غافل شده‌ایم، در حالیکه این بیماری از مسری‌ترین بیماری‌ها در طول تاریخ بوده و باید مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم.