یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیران دستگاههای هم خانواده سازمان راه و شهرسازی گلستان با هدف ارزیابی اقدامات صورت گرفته سال گذشته و ترسیم راهبرد جامع طرحهای آتی وزارتخانه متبوع در استان، گردهمایی یک روزه خود را در جزیره آشوراده برگزار کردند.

تهران - ایرنا - منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند: یک نیروی پلیس صهیونیست در قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شد.

بغداد - ایرنا - یک فروند هواپیمای نظامی ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در پایگاه التاجی سقوط کرد.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قصد دارد یک مصوبه کنگره را که خواهان تحریم چین به بهانه نقض حقوق بشر در ارتباط با استان سین‌کیانگ است، امضا کند.

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: استفاده از اسلحه شکاری در ایلام حادثه آفرید و در این حادثه دوشنبه شب یک نفر برادر خود را به قتل رساند.

مسکو - ایرنا - نماینده رئیس جمهوری روسیه در خاورمیانه و شمال آفریقا با کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو دیدار کرد و دو طرف درخصوص چشم انداز آغاز مذاکرات اسراییل و فلسطین گفت وگو کردند.

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به آنچه که وی تهدید وزیر کشور هند به عملیات هوایی علیه پاکستان خواند، اعلام کرد: دهلی‌نو دست از متهم شناختن اسلام‌آباد بردارد؛ در غیر این صورت پاکستان برای رویارویی با هرگونه سناریو آماده واکنش است.

تهران - ایرنا - منابع خبری دوشنبه شب از برخورد یک فروند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان با بیان اینکه 1800 نفر در قالب کم‌تر از هزار خانوار در این شهرستان تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند گفت: 70 درصد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانوان هستند.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد گفت: نیروهای اورژانس هوایی، جوان 24 ساله دچار سکته قلبی را با بالگرد به بیمارستان افشار این شهر منتقل کردند.

یزد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مهریز از اجرای روش پرورش ماهی بدون نیاز به تعویض آب در شهرستان خبر داد و گفت: در این روش توسط بخش‌خصوصی به شیوه‌ای نوین با استفاده از سازه‌های ارزان قیمت اقدام شد.

یزد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گفت: بیشینه دما در 2 روز گذشته از 41 به 35 درجه رسید اما طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری دوباره شاهد افزایش 2 تا سه درجه‌ای دمای هوای استان خواهیم بود.

یزد - ایرنا - رییس سازمان لیگ کشتی گفت: برای نخستین بار تیم یزد با موافقت هیات رییسه این سازمان و حمایت و همراهی مسوولان و حامیان مالی در لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال‌جاری شرکت می‌کند.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: مشکل آب آشامیدنی حدود 35 روستای شرق غیزانیه که در پایین دست قرار دارند ظرف 10 روز آینده حل می‌شود.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی اهواز گفت: قاتل جوانی 31 ساله کمتر از 2 ساعت در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.

تهران - ایرنا - نماینده ویژه آمریکا در امور کنترل تسلیحات اعلام کرد که واشنگتن و مسکو در مورد زمان و محل مذاکرات «تسلیحات هسته‌ای» به توافق رسیده و چین را نیز به این گفت‌وگوها دعوت کرده‌اند.