یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - میدان تیرانداز یا میدان شریعتی در خیابان امام خمینی (ره) با مسجد جامع، مسجد امام و بازار شیخ علاءالدوله همجوار بوده و دارای اهمیت است. (عکس: علی اکبربندری)

تهران - ایرنا - هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم اهتمام بیشتر مردم به بهداشت فردی از اول تا هفتم تیرماه ضرورت توجه جدی‌تر مردم به رعایت مدیریت مصرف را بیشتر یادآوری خواهد کرد.

قزوین - ایرنا - بهسازی و ترمیم و آسفالت راه‌های روستایی استان قزوین به 9 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که از این رقم بیش از چهار هزار میلیارد ریال مربوط به راه‌های خاکی است.

اصفهان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شهرستان فریدونشهر از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز، خور و بیابانک، نایین، فریدن، دهاقان، بویین میاندشت، اردستان، برخوار، تیران و کرون و گلپایگان سفید و سایر شهرها در وضعیت زرد قرار دارند و دستورالعمل جدید پذیرش بیماران حاد تنفسی این هفته ابلاغ می‌شود. اینفوگرافیک: امیررضا ابراهیمی دهکردی

تهران - ایرنا - برنامه‌های عملیاتی تامین مسکن خانوارهای کم‌درآمد در قالب چهار طرح "مسکن کارگری"، "نوساری و بهسازی بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی"، "مسکن اجاره‌ای" و "طرح تامین مسکن گروه‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی" مشتمل بر 8 برنامه عملیاتی در طرح جامع مسکن تنظیم شد.

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت: این نهاد، یک‌هزار و 100 بسته معیشتی را در قالب کمک‌های مومنانه و اطعام مهدوی بین مددجویان زیرپوشش این شهرستان توزیع کرده است.

سمنان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: 220 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه رودبار این شهرستان، زیر کشت سیب زمینی قرار گرفت.

دزفول - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: قاچاقچی کولر دوتیکه در شهرستان شوش به پرداخت 591 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

ارومیه - ایرنا - رییس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه در آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این تصفیه‌خانه از طرح‌های مهم انتقال آب به دریاچه ارومیه محسوب می‌شود که با اعتبار ستاد احیا در حال انجام است.

تهران - ایرنا - کتاب فقه زندگی که به آرای فقهی امام موسی صدر می‌پردازد، فیش‌برداری و گردآوری مطالب از آرای فقهی‌ای است که امام موسی صدر به صورت پراکنده در گفتارها و نوشتارها ایراد کرده بوده است.

گرگان - ایرنا - مدیرکل محیط زیست گلستان گفت که جنگل‌های این استان با توجه به افزایش باران در بهار امسال و رشد فراوان بوته و علف‌های جنگلی، مستعد آتش‌سوزی در مناطق گوناگون است.

دزفول - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: سالانه 2 هزار و 247 تن بادام در بخش‌های سردشت و شهیون دزفول تولید می‌شود.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، سه‌شنبه بیستم خرداد 1399

تهران - ایرنا - یکصد و دوازدهمین مرحله واریز یارانه نقدی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه انتظار می‌رود شرکت‌های بزرگ در طرح‌های اقتصادی این استان مشارکت جدی‌تری داشته باشند گفت: شرکت‌ها می‌توانند با لحاظ سیاست‌های تخصصی خود در طرح‌های دارای توجیه فنی اقتصادی این استان سرمایه گذاری کنند.

اردبیل - ایرنا - راه آهن و قطار برای شهروندان استان اردبیل به یک نوستالژی تبدیل شده است، سال‌هاست که اردبیلی‌ها در انتظار شنیدن سوت قطار بر اساس وعده‌های دولتمردان مختلف هستند، بسیاری در حسرت این آرزو به دیار باقی شتافتند و بسیاری نیز هنوز به تکمیل و افتتاح آن باور عمیق ندارند، اما اقدامات ضربتی در دولت دوازدهم در اجرای این پروژه امیدواری‌ها برای تحقق آرزوی دیرینه مردم منطقه را بیشتر...