سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم که قرار است تیمی همچون استقلال که سابقه قهرمانی در فوتسال را دارد، در لیگ برتر حضور پیدا کند.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: نخستین موزه سه بعدی به منظور نمایش گذاشتن طبیعت و حیات وحش این استان به مناسبت هفته محیط زیست راه‌اندازی شد.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ابلاغ ثبت ملی چهار اثر ارزشمند فرهنگی و تاریخی توسط معاون میراث فرهنگی وزارت متبوع به استاندار اردبیل خبر داد.

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز (شنبه) تا دوشنبه هفته جاری با تقویت گرادیان منطقه شرق کشور، وزش باد شدید و ریزش گرد و خاک در استان پیش‌بینی می‌شود.

تبریز - ایرنا - جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با صدور بیانیه‌ای در خصوص بازداشت های اخیر، اعلام کردند این نهاد پیگیر مطالبات برحق مردم است.

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد شمار مبتلایان به بیماران کرونای بستری شده در این استان طی 6 روز گذشته روند افزایشی به خود گرفته که ادامه این روند نگران کننده است.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های این معاونت در سال جاری از راه‌اندازی هزار مرکز افق (اجتماعی، فرهنگی، قرآنی) در بقاع متبرکه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در راستای تطبیق شرعی نیات مندرج در وقف‌نامه‌ها، کارگروهی ویژه در این معاونت با حضور کارشناسان معاونت اوقافی و اداره کل تحقیق برای بررسی و تطبیق نیات تشکیل شده است.

بوشهر - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتی استان بوشهر گفت: در پی شیوع بیماری کرونا با کمک و مشارکت خیران سه هزار بسته معیشتی بین مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان توزیع شد.

شیراز - ایرنا - روزنامه‌های شیراز در صفحه نخست روز شنبه خود به اطلاع‌رسانی برخی رخدادهای روز و تحولات مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پرداختند.

اسلام‌آباد - ایرنا - شیوع ویروس کووید -19 در پاکستان هر 24 ساعت رکورد جدیدی در میزان تلفات و افراد آلوده به این بیماری ثبت می‌کند اما این وضعیت نه تنها از سوی مردم این کشور جدی گرفته نشده بلکه نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 63 درصد پاکستانی‌ها همچنان خطرات کرونا را جدی نمی‌دانند.

اسلام‌آباد - ایرنا - "عمران‌خان" نخست وزیر پاکستان در گامی جدید برای بهبود روابط با افغانستان و کمک به پیشبرد فرآیند صلح در این کشور، نماینده ویژه خود در امور افغانستان را منصوب کرد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امتحانات پایه دوازدهم لرستان در 168 حوزه امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: شناسایی و برخورد با فعالان سایت‌های شرط بندی از اولویت‌های کاری پلیس فتا در استان است.

کرمان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر شهربابک گفت: تیم جستجو و نجات این جمعیت دیشب (جمعه)، 2 نوجوان مفقود شده در ارتفاعات کوه مدوار را پس از چندین ساعت تلاش پیدا کردند.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بورس، گوی سبقت را از بازار ارز و طلا می‌رباید، گفت: سرمایه‌گذاران با دقت مضاعفی نسبت به سرمایه‌گذاری و انتخاب سبد سهام خود اقدام و از سهامی که رشد چند برابری داشته است، دوری کنند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: طرح پیشگیری از بروز حریق و پایش حفاظتی در عرصه‌های مستعد آتش‌سوزی در محدوده جاده قدیم ماهان، روستای سیرچ و جاده منتهی به رودخانه و آبگرم این استان اجرایی شد.