سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت آبادان به انجام بیش از 280 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان از ابتدای خردادماه تاکنون اشاره کرد و گفت: هشت واحد نانوایی در آبادان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

تهران - ایرنا - جامعه ایران در بزنگاه تجربه مشکلات و بحران‌های زیست محیطی متعددی است و خواهد بود. تحولات زیست محیطی به مانند آنچه در چند روز گذشته در منطقه حفاظت شده خائیز رخ داد در رابطه‌ای دو طرفه مستقیما از جوامع انسانی تاثیر می‌پذیرند و تاثیر می‌گذارند. در این میانه اهمیت حضور فعال مددکاران اجتماعی در سه سطح پیشگیری، هنگام بحران و پس از آن، در جوامع محلی متاثر از این بحران زیست...

ایلام - ایرنا - استان ایلام در بازه زمانی دهم تا شانزدهم خردادماه رویدادهای مختلفی را پشت سر گذاشت که وقوع زلزله در بخش صالح‌آباد شهرستان مهران و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع در برخی نقاط استان از این موارد است.

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس راه استان بوشهر اعلام کرد: شمار ترددها در جاده‌های بین شهری این استان در تعطیلات سه روزه پایان هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن 30 درصد افزایش داشت.

سمنان - ایرنا - برداشت زردآلو، از محصولات باغی مهم استان سمنان، در جنوب این شهر از ابتدای خرداد انجام می شود.(عکاس: علی اکبر بندری)

زنجان - ایرنا - فرماند یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: یک گروه پنج نفره از شکارچیان متخلف و غیرمجاز در شهرستان ماهنشان دست به شکار 17 قطعه کبک زدند.

ارومیه - ایرنا - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بورس در این استان طی هفته گذشته با 89 هزار و 980 واحد افزایش به یک میلیون و 28 هزار و 537 واحد رسید.

اهواز - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: دو قطعه تیهو ضبط شده از شکارچیان، در طبیعت این شهرستان رهاسازی شدند.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان در روز شنبه هفدهم خرداد 1399

گنبدکاووس - ایرنا - شیوه جدید استفاده از اوقات فراغت فصل تابستان برای دانش‌آموزان گنبدی در سایه شیوع کرونا از اول تیرماه آغاز می‌شود که جبران برخی آموزش‌های ارایه نشده در سال تحصیلی اخیر، تلاش برای نشاط‌آفرینی و اجرای برنامه‌های شاد، در اولویت برگزاری این کلاس‌ها قرار دارد.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 28 هزار و 340 نمونه مشکوک به بیماری شناسایی و آزمایش لازم برای تعیین قطعی این افراد انجام شده است.

اهواز - ایرنا - مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان گفت: پیشکسوت ارزنده و مربی سازنده فوتبال خوزستان درگذشت.

تهران - ایرنا - دومین برنامه «وب‌یاد کرونا» در ادامه پروژه تاریخ شفاهی فرهنگستان هنر به گفت‌وگوی زنده با ابراهیم حقیقی هنرمند گرافیست خواهد پرداخت.

تهران - ایرنا - محققان با ترکیب نانولوله‌های کربنی چندجداره و و پلی‌بروسیلوکسان، کامپوزیتی ساختند که بعد از آسیب، خود را ترمیم کرده و التیام پیدا می‌کند.

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال به صورت رسمی خواهان حضور در لیگ برتر فوتسال شد.

مشهد - ایرنا - رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم، سوم متوسطه و پیش دانشگاهی از روز شنبه در سراسر استان آغاز شد.