سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به این که اجازه دلالی و بورس زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حبس منابع مالی شرکت، را نمی‌دهیم، گفت: سرمایه گذاران و تولید کنندگان واقعی همواره مورد توجه و تجلیل خواهند بود، بنابراین امتیاز حق بهره برداری از اراضی صنعتی صرفا می بایست در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار گیرد.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند توسعه استان و رفع مشکلات مردم، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه، همدل، هماهنگ و متحد باشند.

اصفهان - ایرنا - سه حادثه رانندگی و یک حادثه غرق‌شدگی در 72 ساعت گذشته در استان اصفهان23 نفر مصدوم برجاگذاشت.

گنبدکاووس - ایرنا - نصرت برزگر و حسام‌الدین روحی از دوست‌داران محیط زیست شهرستان کلاله با هدف کمک به حفظ زیست بوم، 2 راس اسب به محیط‌بانان پارک ملی گلستان هدیه کردند.

مشهد - ایرنا - معاون صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی در مشهد خبر داد.

تهران - ایرنا - شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه‌ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2021 میلادی، در شهر باستانی «سمرقند» برگزار می‌شود.

اردبیل - ایرنا - ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر موفق به کشف و ضبط بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر شدند.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس جهادکشاورزی چگنی گفت: امسال برای نخستین بار بخشی از زمین‌های دیم این شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود با سطح عملکرد قابل قبولی در زمان برداشت همراه باشد.

بیرجند - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 50 هزار هکتار از مراتع و اراضی استان به آفت ملخ صحرایی آلوده شده است که مبارزه با این آفت در حال انجام است.

تهران - ایرنا - نماینده معاونت امور فنی وزارت بهداشت کویت از ورود 300 پزشک و پرستار کوبایی به این کشور جهت کمک به کویت برای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» خبر داد.

اهواز - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه خوزستا گفت: ارتباط تلفن ثابت برخی مشترکان منطقه کیانپارس اهواز از امروز شنبه به مدت 72 ساعت دچار اختلال و قطعی خواهد شد.

قصرشیرین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحانی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: وضعیت شیوع وروس کرونا در نیمی از شهرهای این استان سفید و در نیم دیگر زرد است و هیچ شهری در این خطه در وضعیت قرمز قرار ندارد.

بندرعباس - ایرنا - 676 هزار و 933 تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تاکنون در بندرهای جزیره قشم تخلیه و بارگیری شده است.

تهران - ایرنا - دلار در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) با افت 70 تومانی قیمت نسبت به دیروز به بهای 16 هزار و 980 تومان فروخته شد.

مهاباد - ایرنا - فرماندار مهاباد با بیان اینکه این شهرستان در خصوص شیوع بیماری کرونا به مرحله بحران رسیده است، گفت: نظارت و کنترل بیماران مبتلا به این بیماری باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.