سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شیوع بیماری کرونا باعث تغییر الگوی مصرف آب خانوارها شده و میزان مصرف آب شرب در کشور را 35 درصد افزایش داد.

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف سه میلیارد ریال داروی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در زاهدان خبر داد.

ارومیه - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خوی گفت: 30 کارگاه خانگی پرورش کرم ابریشم در راستای احیای صنعت نوغانداری در این شهرستان هم‌اکنون فعال است.

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس از دیدار محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با والده شهید حسین خرازی در مجلس خبر داد.

مشهد - ایرنا - امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های دوازدهم، سوم متوسطه و پیش دانشگاهی از روز شنبه 17 خرداد ماه جاری آغاز و تا 16 تیرماه 99 ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 روز یکشنبه (18 خرداد) آغاز می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - فرمانده پایگاه دریابانی میناب گفت: 120هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک عملیات موفقیت آمیز به همت مرزبانان در مرزهای آبی این شهرستان کشف شد.

خرم‌آباد - ایرنا - آزمون‌های پایان سال دانش‌آموزان پایه دوازدهم از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس الیگودرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری کردستان گفت: مردم با رعایت توصیه‌های زیست محیطی نسبت به حفاظت از عرصه‌های طبیعی اهتمام بیشتری داشته باشند چرا که آتش‌سوزی به عنوان تهدید جدی در کمین مراتع و جنگل‌ها است.

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم، خطاب به نمایندگان مردم تاکید کرده‌است: در مساله مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم‌هایی استوار بردارید و زخم‌های چرکین فساد را با دستانی پاک جراحی کنید. علاج دردهای بزرگ اقتصادی، معیشتی و مشکل گرانی در کارشناسی و عمل مخلصانه است.

تهران - ایرنا - ایرانی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید "اگر باد بکارید طوفان درو می‌کنید"، این ضرب‌المثل حالا مصداق عمل رئیس‌جمهوری است که از 2016 تاکنون در هر نقطه از جهان و در داخل آمریکا جنجال آفرینی کرده است و دستاوردهای زیادی که ضمانت اجرایی آن تجارب بین‌المللی بود را به باد داد و اوضاع امروز آمریکا هم ناشی از همین رویکرد است.

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: آموزش حلقه مفقوده در حوزه ساخت و سازهای شهری بوده و متاسفانه آنگونه که باید و شاید به این موضوع مهم توجه نشده است.

ایرنا - فومن - موسی کوه، روستایی از توابع بخش سردار جنگل شهرستان فومن در استان گیلان است. این روستا جزء 19 دهستان آلیان است و شغل اهالی آن دامداری و کشاورزی است. عکاس: فرزاد حسن پور

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور استفاده از اپلیکیشن «پیام من» را برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان اعلام کرد و گفت: نسخه 32 این اپلیکیشن با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه‌اندازی شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران گفت: ثبت‌نام ورودی اول ابتدایی در مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده که این مهلت تا 20 خرداد تمدید شده است.

تهران - ایرنا - محرز شدن بسیاری از تخلفات رییس مستعفی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری نه تنها وی را در میز پاسخگویی قرار می‌دهد بلکه موجب شده تا آینده این رشته المپیکی در هاله‌ای از المپیک قرار گیرد.