سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی یزد گفت: یکی از راه‌های مهم کسب درآمد دولت در خدمت‌رسانی بهتر به مردم با توجه به شیوع کرونا در شرایط کنونی، وصول مالیات است که به دنبال شناسایی راه‌های فرار آن از سوی افراد و شرکت‌های مختلف برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مورد هستیم.

شهرری - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مراسم ایام وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در هیات‌های این شهرستان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از اختصاص یک بسته حمایتی از سوی دولت به صنعت نمایشگاهی و فعالان این صنعت خبر داد.

تبریز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند گفت: بیش از یک هزار و 500 تن توت سفید در این شهرستان تولید و برداشت می‌شود.

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با متخلفان شورای شهر و شهرداری تبریز از سوی دستگاه قضائی مطالبه عمومی و لازم و ضروری است.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: تاکنون 17 نفر از کارمندان شعب بانک ملی لرستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بروجرد - ایرنا - رییس آموزش و پرورش اشترینان گفت: در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از شیوع کرونا در زمان برگزاری امتحانات 200 بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان این شهر توزیع شد.

تهران - ایرنا - باستان‌شناسان با استفاده از فناوری سنجش از راه دور «لیدار» بزرگترین و قدیمی‌ترین بنای تاریخی برجای مانده از دوره تمدن مایا را در ایالت تاباسکوی مکزیک کشف کردند.

زاهدان - ایرنا - شهید مزاری با آغاز جهاد مدرسه‌سازی به ساخت 14 باب مدرسه به نیت چهارده معصوم پاک و یک مدرسه به نیت شهیدان مسجد امام علی (ع) همت گمارد و با به یادگار گذاردن این مدارس در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان نام خود را در زمره طلایه داران مدرسه سازی کشور ثبت کرد.

تهران - ایرنا - شنیده می‌شود یک بند مهم در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال برداشته شده و آن هم بند داشتن مدیریت حداقل 10 ساله برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است.

تهران - ایرنا - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اعلام نفرات پذیرفته شده در طرح فروش فوق العاده از ساعت 13 امروز خبر داد و بر پرداخت وجه خودرو تا ساعت 24 روز دوشنبه (پس فردا) تاکید کرد.

بندرعباس - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون نهایی 14هزار و 230 دانش آموز پایه دوازدهم استان از امروز شنبه 17 خرداد به صورت حضوری آغاز شد.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: کانون های آتش سوزی در منابع طبیعی این شهرستان شناسایی شده و برنامه ریزی کامل برای جلوگیری از هرگونه آتش صورت گرفته است.

اصفهان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: یک بزمجه بیابانی گونه حمایت و حفاظت شده سازمان حفاظت محیط زیست پس از زنده‌گیری در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رها سازی شد.

کرج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اعلام کرد که طرح پیشگیری از آتش سوزی در 30 کیلومتر مربع از اراضی مرتعی و تاغزارهای استان البرز اجرا شد.

تهران - ایرنا - فعالیت هفدهمین نمایشگاه تصویر سال فردا هجدهم خردادماه بعد از چهارماه از سر گرفته می‌شود.