سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تبریز - شهرستان هریس در 70 کیلومتری شمال شرق تبریز مجموعه ای از جاذبه های گردشگری طبیعی در دل کوهستان های برافراشته است که دوستداران طبیعت را از نقاط مختلف در فصل گرما به خود جلب می کند. عکس از محمد طلوعیان

سمنان - ایرنا - مطبوعات استان سمنان در هفته‌ای که گذشت به مسایل مختلفی پرداختند که سیاست مجلس برای معیشت 60 میلیون نفر یارانه‌بگیر و استفاده از تجربیات نمایندگان سابق، مهم‌ترین این موضوع‌ها بود.

باکو - ایرنا - در پی افزایش قابل توجه موارد ابتلا به ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر در جمهوری آذربایجان هیات دولت این کشور خروج مردم از خانه در شهرهای بزرگ را ممنوع کرد.

تهران - ایرنا - نماینده جامعه کارگران در شورای عالی کار گفت: سفره جامعه کارگری خالی است و افزایش حق مسکن درد جامعه کارگری را دوا نمی‌کند و در این شرایط باید قانون اجرا شود.

قزوین - ایرنا - معاون متوسطه آموزش و پرورش قزوین از آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی خبر داد و گفت: امسال 940 دانش آموز در مدارس نمونه دولتی قزوین پذیرش می‌شوند.

تهران - ایرنا - معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بسیاری از اراضی و املاک نیروهای مسلح مستندسازی و در کاداستر هم جانمایی نشده است.

بغداد - ایرنا - اعضای جنبش نجباء در فلسطین با ارسال بالون‌هایی به مواضع اسراییل، نسبت به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم در ارتباط با الحاق کرانه باختری به دیگر مناطق اشغالی هشدار دادند.

سمنان - ایرنا - پایگاه اطلاع‌رسانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یا فهما روز شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان رونمایی شد.

تهران - ایرنا - معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از هفتم تا 30 خرداد ماه فعال است و از امروز این سامانه برای اجرای گام نهایی برنامه تدبیر (ارزیابی بیرونی مناطق) فعال می‌شود.

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 19 تهران گفت: رأی حقوقی در قلعه شادی بوستان ولایت با الزام بهره‌بردار به پرداخت اجاره بهای 6 سال ایام تصرف به نفع بیت‌المال اجرا شد.

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین آمار وضعیت شیوع کرونا که از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده، سنندج و قروه در لیست شهرهای قرمز قرار گرفتند.

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در باره نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه‌ها گفت: اجاره بهای خوابگاه‌ها براساس مدتی که دانشجویان از آن استفاده می‌کنند، محاسبه خواهد شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن درخواست از مردم برای ارائه گزارش موارد کودک آزاری به سامانه اورژانس اجتماعی به شماره 123 گفت: این سازمان با پلیس فضای مجازی نیروی انتظامی برای مقابله با موارد کودک آزاری در فضای مجازی، همکاری مشترک دارد.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از مردم بویژه مسافران و گردشگران خواست از شنا کردن در دریاچه سدها، رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری و زهکشی این استان خودداری کنند.

تهران - ایرنا - عضو پیشین کمیسیون فرهنگی در مجلس دهم گفت: فرهنگ در این کشور مظلوم است، در حالی‌که فرهنگ زیرساخت تمام فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و... است.

تهران - ایرنا - تفاهم نامه همکاری ما بین وزارت دفاع و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تثبیت مالکیت اراضی و املاک نیروهای مسلح و مدیریت بهینه بر دارایی‌های دولت با حضور علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به امضاء رسید.