سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - 19 دستگاه خودرو جدید و نوسازی شده امدادی روز شنبه با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز و تعدادی از مسوولان استانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج رونمایی شد.

پس از استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال حواشی زیادی در راه برگزاری انتخابات جدید ایجاد شد. در حالی که قرار بود این انتخابات اسفند ماه سال گذشته برگزار شود اما به زمان دیگری موکول شد و حالا از مهر یا آبان به عنوان تاریخ جدید این انتخابات نام برده می شود.

تهران - ایرنا - محققان یک شرکت دانش بنیان مستقر در برج علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تولید و ساخت دستگاه «ازنایزر» برای ضدعفونی کردن امکان مختلف شدند که بدون نیاز به مواد شیمیایی، از اکسیژن موجود در هوای پیرامون، گاز ازن تولید می‌کند.

قزوین - ایرنا - تیم بازی‌سازان شرکت کاسپین واقع در مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سه بازی کلمه‌ای، اکشن و آشپزی را به بازار عرضه کردند.

تهران - ایرنا - نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون وضعیت ترامپ شبیه آدمی است که در حال غرق شدن است از این رو مساله مذاکره را مطرح کرده ولی ما نیازی به مذاکره نداریم و خودمان می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

پکن - ایرنا - همزمان با بالا گرفتن تنش ها میان دو کره، واحد جبهه متحد کره شمالی روز شنبه در بیانیه ای از تعطیلی قریب الوقوع دفتر ارتباطی دو کره در مجتمع مرزی "کایه سونگ" خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - متخصص بیماری‌های عفونی ورییس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت: برخلاف آنچه عده‌ای تصور می‌کنند ویروس کرونا ضعیف نشده و تنوع چهره‌های بالینی آن افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - رئال‌مادرید پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای استعداد آلملانی باشگاه بایرلورکوزن ارائه داده است.

تهران - ایرنا - عملیات اجرایی نیروگاه ملی با واحدهای پیشرفته ساخت داخل منطبق با شرایط اقلیمی نقاط مختلف کشور امسال در یکی از نیروگاه‌ها آغاز خواهد شد.

تهران - ایرنا - فرانسه اظهارات وزیر خارجه ونزوئلا مبنی بر اختفای «خوان گوایدو» در سفارت این کشور در ونزوئلا را خبری جعلی خواند.

ساری - ایرنا - مجتمع اداری و آموزشی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران روز شنبه با حضور رییس اتاق ایران در ساری افتتاح شد.

بیرجند - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نمونه برگ‌های هدایت تحصیلی دانش‌آموزان استان بعد از اعلام نتایج خردادماه جاری به صورت الکترونیکی در اختیار دانش‌آموزان استان قرار خواهد گرفت.

تهران - ایرنا - تجاوز یک زن 41 ساله به حریم ریلی در ایستگاه مترو «جوانمرد قصاب» تهران حادثه‌ساز شد و فرد مصدوم با شدت جراحت به بیمارستان منتقل گردید.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت ادامه سیاست‌ها و فعالیت‌های زیست محیطی دولت تدبیر و امید گفت: در دنیای امروز توسعه پایدار بدون توجه به محیط زیست و پاسداری از آب، خاک و هوا محقق نخواهد شد.

تهران - ایرنا - آزادکار داغستانی الاصل تیم جمهوری آذربایجان، گفت: تیم ملی ایران در وزن 97 کیلوگرم کشتی گیران بسیار خوبی دارد و به همین دلیل معتقدم رضا یزدانی برای حضور در المپیک توکیو کار دشواری خواهد داشت.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس بین‌الملل ناجا و سفیر اسپانیا در ایران بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی بین ایران و اسپانیا برای سرعت بخشی به ماموریت‌ها تاکید کردند.