چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - همزمان با روز جهانی محیط زیست، جمعی از طبیعت‌دوستان گرگانی تفرج‌گاه جنگلی هزارپیچ در ورودی غربی این شهر را از وجود زباله پاک کردند.

نیویورک - ایرنا - نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از عملکرد ترامپ پس از قتل یک سیاهپوست گفت: کلمات آخر جورج فلوید «نمی‌توانم نفس بکشم» بود که اکنون در سراسر این کشور و تقریبا جهان بازتاب یافته است.

یاسوج - ایرنا - نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع آتش سوزی های اخیر با حضور استاندار و دستگاه های عضو این ستاد روز جمعه در یاسوج برگزار شد.

یزد - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش یزد از آمادگی این اداره کل در استان برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم خبر داد.

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه ها با نشان دادن تصاویر حیات وحش کشورهای دیگر خواسته و یا ناخواسته سیاه نمایی کردند در صورتی بر اساس پایش های صورت گرفته در منطقه حفاظت شده خاییز حتی یک حیوان هم آسیب ندید.

کرمان - ایرنا - به گفته فرماندار ریگان بر اثر آتش سوزی امروز (جمعه) تعداد 200اصله درخت بارور خرما درروستای همت آباد این شهرستان در آتش سوخت و خاکستر شد.

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و تلاش 11 ساعته نجاتگران و امدادگران این جمعیت برای مهار آتش‌سوزی‌های منطقه جنوب و شرق این استان خبر داد.

اسلام‌آباد - ایرنا - وزرای امور مذهبی و اوقاف پاکستان و سوریه روز جمعه در یک گفت‌وگوی تلفنی ضمن محکومیت اقدامات تروریستی عناصر تکفیری از جمله گروه جبهه النصره در توهین به مقدسات مسلمانان، بر مراقبت از اماکن اسلامی در برابر اعمال شنیع تروریست‌ها تاکید کردند.

تهران - ایرنا - پیش‌نویس اساسنامه اصلاحی فدراسیون فوتبال پس از طی جلسات مختلف در موعد مقرر به فیفا ارسال شد.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد؛ با ابتلای 133 نفر به کرونا در 24 ساعت گذشته، بالاترین آمار ابتلا به این ویروس از یک ماه پیش تاکنون به ثبت رسید.

لندن - ایرنا - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص برجام، هم حاکی از تداوم فعالیت های راستی آزمایی آژانس بوده و هم اقدامات ایران در اجرای تصمیمات خود مبنی بر تعلیق تعهدات برجامی را به تصویر می کشد.

اصفهان - ایرنا - معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این سازمان از طرح‌های موجهی که مسوولان استان در حوزه‌های زیر ساختی و تامین تسهیلات با رویکرد جهش تولید ارایه می‌کنند، حمایت لازم دارد.

تهران - ایرنا - نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که دو سوم مردم این کشور «دونالد ترامپ» را مسوول افزایش تنش‌های نژادی پس از قتل «جورج فلوید» می‌دانند.

تهران - ایرنا - فدراسیون وزنه‌برداری گرجستان با انتشار فیلمی از دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو از رکورد شکنی این غول وزنه برداری خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر خارجه قطر در توییتی نوشت که محاصره این کشور به شورای همکاری و مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس آسیب زده است.

لندن - ایرنا - وزیر بهداشت انگلیس نسبت به تداوم تظاهرات مردم این کشور در اعتراض به نژادپرستی و قتل شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفید پوست آمریکایی، در میانه بحران کرونا هشدار داد.