چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش قابل توجه پایانه‌های مرزی در توسعه استان گفت: فعالیت توسعه پایانه مرزی رازی خوی در مرز ترکیه سرعت گرفته است.

تهران - ایرنا - رویترز جمعه گزارش داد که آمریکا قصد دارد دستکم 40 فروند نفتکش خارجی دیگر را به دلیل همکاری با ونزوئلا تحریم کند.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روند احداث واحدهای مسکونی در منطقه زلزله‌زده قطور خوی، رضایت‌بخش نیست و گلایه‌های مردم در این خصوص درست است.

اهواز - ایرنا - تیم فولاد خوزستان به دلیل شکایت 2 بازیکن خارجی سابق خود با خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه است.

قزوین - ایرنا - سرپرست پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: چهار وسیله شهربازی توچال پلمب شد و بهره‌برداران باید حداکثر تا 20 خردادماه جاری نسبت به ثبت درخواست بازرسی و دریافت مجوز بهره‌برداری اقدام کنند.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 10 هکتار از ارتفاعات دانه خشک و بخش هایی از منابع ملی اطراف پلیس راه این شهرستان عصر روز جمعه طعمه حریق شد.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان به فرمانداران دستور داد: بازارهای بزرگ به مدت یک هفته تعطیل شوند و سایر اصناف با رعایت پروتکل ها فعال باشند.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: دستیابی به محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی، عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می‌طلبد که این مهم، وظیفه همگانی مردم و مسئولان است.

تبریز - اینا - رئیس جمعیت هلال احمر جلفا گفت: یک گردشگر از ارتفاعات تفرجگاه آبشار آسیاب خرابه در 42 کیلومتری جاده جلفا - سیه رود این شهرستان به پایین سقوط کرد.

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تردد خودروها در بیشتر محورهای اصلی استان اکنون سنگین اما روان است.

ماجرا به پنجاه‌وچند سال پیش بازمی‌گردد. همه لذت بصری و روایی‌اش هم در همین است که «ایران» ی را نشان می‌دهد که حالا نیم‌قرن از لحظه ثبت آن تصاویر گذشته است. او را ما را به شالیزارهای شمال می‌برد و مرداب انزلی با نیلوفرهای آبی‌اش و از آن‌سو به بندر لنگه و لنج‌های بادبادنی آنجا و بعد، میدان نقش جهان اصفهان و دخمه‌های یزد و ترکمن صحرا و بلوچستان و خیلی جاهای دیگر را که از بالا تصویر می‌کند....

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: تکواندوکار استان خوزستان در رقابت‌های بین‌المللی مجازی هان مادانگ موفق به کسب 2 مدال رنگارنگ شد.

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری تأکید کرد: باید تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای، امکانات ارتباط جمعی و راهکارهای مؤثر ارتباطی را برای اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند با مردم به کار بگیریم تا ضمن اقناع شهروندان برای همراهی با دستورالعمل‌های بهداشتی، در عین حال فضای فعالیت سازنده و بانشاط در جامعه گسترش یابد.

بیرجند - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: وضعیت شهرستان نهبندان به لحاظ شیوع ویروس کرونا از سفید (کم خطر) به قرمز (پرخطر) تغییر پیدا کرده است.

قشم - ایرنا - فرماندار قشم گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا در شهرستان قشم، شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت یک هفته در قشم اجرا می‌شود.