چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در مسیرهای منتهی به پایتخت نیمه سنگین است.

سبزوار - ایرنا - مسابقات دوچرخه سواری خراسان رضوی در رشته تایم تریل انفرادی یادبود مدافعان سلامت و زنده یاد بابا ناصری قهرمان دوچرخه سواری در سبزوار با انتخاب افراد برتر به پایان رسید.

تهران_ ایرنا_ تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید.

تهران - ایرنا - «جان کلی» رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید به مخالفانی پیوست که از عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در قبال اعتراضات ضدنژادپرستی انتقاد کرده‌اند.

سنندج - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برای دانش‌آموزانی که در امتحانات نهایی به صورت حضوری شرکت می کنند، صادر کرد.

دهلی نو - ایرنا - در میان مناقشه مرزی هند و چین در بخش لاداخ واقع در منطقه هیمالیا، دو کشور روز جمعه برای حل اختلافات از طریق مذاکره دوجانبه به توافق رسیدند.

تهران - ایرنا - مردم فلسطین در کرانه باختری و غزه روز جمعه در پنجاه‌وسومین سالگرد اشغال کرانه باختری، قدس شرقی، نوار غزه و جولان سوریه، علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری تظاهرات کردند.

تهران - ایرنا - یک روزنامه آمریکایی به دنبال قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس این کشور فاش کرد که سیاهپوست دیگری نیز در ماه مارس (اسفند 98) به دست افسران پلیس ایالت واشنگتن به قتل رسیده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به بازگشایی تمامی اصناف در حوزه‌های مختلف تجمعی که هیچ قابلیت کنترل فاصله‌های اجتماعی را ندارند، گفت: سالن سینما در این شرایط تنها مکانی است که با قابلیت شماره‌گذاری می‌تواند فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کند و فعال باشد.

کرج - ایرنا - کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز وضعیت ترافیک جاده های این استان را سنگین اعلام کرد.

پکن - ایرنا - وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد که یک تیم بین سازمانی و ارتباطی از سوی این کشور برای تسهیل و پیشبرد معاملات تجاری با ایران تشکیل داده است.

تهران - ایرنا - پلیس فرانسه برگزاری تظاهرات ضدنژادپرستی مقابل سفارت آمریکا در اعتراض به قتل «جورج فلوید» توسط پلیس ایالات متحده را ممنوع کرد.

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که هرکسی باید از رفتار منصفانه نیروهای انتظامی و اجرای قانون بهره‌مند شود، خواستار تسلط نیروهای امنیتی و پلیس بر خیابان‌هایی شد که این روزها شاهد تظاهرات اعتراضی است.

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به بازگشایی باشگاه‌های ورزشی این استان گفت: فقط باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز از وزارت ورزش می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا فعالیت خود را آغاز کنند.

مشهد - ایرنا - رییس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: مادری که اقدام به انتشار تصاویر آزار دادن فرزند خود در فضای مجازی می‌کرد دستگیر شد.

شیراز - ایرنا - ائمه جمعه شهرستان‌های استان فارس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (شانزدهم خرداد 99) بر مسائلی از جمله تحقق تحول‌گرایی و تحول‌خواهی مد نظر رهبر معظم انقلاب و حل مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی تاکید کردند.