چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته محیط‌زیست، گفت: رشد و توسعه اقتصادی باید در بستر حفاظت از منابع زیستی و رعایت بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی باشد.

قشم - ایرنا - سه سارق سابقه دار کابل برق در قشم دستگیر و مقادیر زیادی کابل برق و ابزار و ادوات فنی سرقت شده در مجموع به ارزش 430 میلیون ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

تهران - ایرنا - وقوع حادثه تیراندازی در ایالت آلابامای آمریکا منجر به مرگ 7 نفر شد.

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت گفت: کارگروه تنظیم بازار حبوبات، لوازم خانگی، برنج، لاستیک خودرو و شکر اقلام کالایی دارای اولویت بازرسی و نظارت تعیین کرد.

مسکو - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: طرح‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه فقط مرگ و خرابی به همراه داشته است.

سنندج - ایرنا - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: این حوزه تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه، پنج هزار و 741 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند در شهرستان‌های استان توزیع کرده است.

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سخت‌ترین شرایط همچون کرونا که بسیاری از صنایع دنیا را با تعطیلی مواجه کرد، تولید در ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل نشد و پرقدرت به مسیر خود ادامه داد.

یزد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مهریز گفت: به علت شرایط مناسب آب و هوایی و بارندگی فصل بهار، برداشت گل‌محمدی از باغ‌های بخش مرکزی و حومه این شهر نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش یافت.

تهران - ایرنا - رایزن فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات شهادت مولوی محمدایاز نیازی عالم صاحب نفوذ و مورد اعتماد مردم افغانستان را نشانه نفرت آنها از صلح در افغانستان خواند.

پکن - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: چین با پایبندی بر تفکر جامعه بشری با سرنوشت مشترک و حفظ ارتباط نزدیک با همه طرف‌ها، برای پیشبرد همکاری‌های بین المللی در یافتن و تولید واکسن و دارویی برای ویروس کرونا و غلبه هر چه زودتر بر این ویروس، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

یزد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گرم‌ترین نقطه استان را امروز (جمعه) شهر بافق با 44 درجه سانتیگراد و خنک ترین منطقه را شهر ندوشن با 15 درجه سلسیوس ذکر کرد.

تبریز - ایرنا - سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر 2 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان 9 نفر مصدوم شدند.

مشهد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کار آمریکا قطع کردن نفس ملت‌هاست و این کار را در افغانستان، عراق و سوریه نیز دنبال می‌کند.

ایلام - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری ایلام گفت: تاکنون هزار و 792 قلم شی تاریخی ایلام برای ثبت در سامانه جامع اموال منقول تاریخی فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (جام) ساماندهی شده است.

اهواز - ایرنا - مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: شیوع بیماری کرونا در فوتبال کشور بسیار جدی است و ما از این موضوع به خوبی آگاهیم لذا در اعلام بازیکنان مبتلا به کرونا همواره صادق بوده و کتمان کاری نمی‌کنیم.

اصفهان - ایرنا - امام جمعه گلپایگان گفت: وقایع امروز آمریکا تشت رسوایی این رژیم و ادعاهای خلاف واقع آنها در خصوص دموکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر به زمین کوبید و ماهیت واقعی آنها را برملا ساخت.