چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات فنی، مهندسی و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: اصلاح و تقویت اقتصاد در دوران کرونا و پس از آن نیازمند تغییر در نگاه، نگرش و رفتارهای فرهنگی و اجتماعی است.

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی مریوان از دستگیری و بازداشت هفت نفر از متخلفان و متصرفان جنگل و عرصه‌های طبیعی و ملی این شهرستان با حکم مقام قضایی خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان دام، طیور و آبزیان و دسترسی آنان به خوراک دام، براساس فرمول‌های موجود طیور، گاو شیری و گوشتی و آبزیان، قیمت نهایی فروش کارخانجات مشخص می‌شود.

زنجان - ایرنا - مدیر روبط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: گرگ‌ها، پالایشگران خوبی برای طبیعت هستند و نباید بی‌مورد از سوی انسان‌ها تهدید شوند.

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: آزمون‌های پایان نیم سال در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت غیرحضوری و بر بستر سامانه آموزش الکترونیک برگزار می‌شود.

گرگان - ایرنا - آماده‌باش دیده‌بان‌های جنگل‌های گلستان، تحویل فوک خزری مصدوم به مرکز امداد و نجات سگ‌های آبی در آشوراده، برپایی پویش خورشید جماران در گنبدکاووس و اعطای تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی از جمله رویدادهای خبری هفته گذشته گلستان بود.

روزنامه‌های خراسان رضوی روز شنبه هفدهم خرداد 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

یزد - ایرنا - بخشدار مرکزی مهریز گفت: برای بازسازی و مرمت کامل مسیر خطوط اصلی و فرعی گازرسانی به روستاهای دهستان میانکوه به 100 میلیاد ریال بودجه نیاز است.

بجنورد - ایرنا - عملیات اجرایی آسفالت راه بام اسفراین به خرق شهرستان فاروج روز شنبه پس از توقف هشت ساله آغاز شد که پیش‌بینی می‌شود بخشی از این مسیر تا پایان تابستان امسال زیر بار ترافیک قرار گیرد.

تهران - ایرنا - طرح‌های ترافیکی تهران در پی شیوع ویروس کرونا از 23 فروردین سال جاری به اغما رفت و حالا این طلسم پس از نزدیک به 2ماه شکسته و از امروز، شنبه با کمی تغییر و البته به صورت آزمایشی از سر گرفته می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: حفظ آمادگی در زمینه وقوع زلزله در تهران شامل تمهیدهای مقابله‌ای، فرهنگسازی، آموزش و پیشگیری باید منطبق با دانش روز باشد.

رشت - ایرنا - مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گیلان با اشاره به زمان کوتاه باقیمانده تا پایان سال مالی جهت جذب اعتبارات ساماندهی پسماند سراوان گفت: شهرداری رشت تا کنون حدود 49 میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته برای پسماند را جذب نکرده است.

تهران - ایرنا - آیزایا برلین فیلسوف و مورخ اندیشه‌ها از سرشناس‌ترین و برجسته‌ترین متفکران دوران معاصر به شمار می‌رود که آثار و تحقیقات بی‌شماری از خود برجای گذاشته است. یکی از کلیدی‌ترین آرای وی مفهوم آزادی محسوب می‌شود که آن را با عنوان خیانت به آزادی به صورت مقاله و کتاب چاپ و در ایران ترجمه کرده‌اند.

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد اغلب بیمارانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت می‌کنند یا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند، از کمبود ویتامین K رنج می‌برند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت کشتی گفت: باید کشتی‌گیران در مسابقات انتخابی شرکت کنند و این امر به نفع کشتی و ورزشکاران است و با این شیوه نتیجه بهتری در مسابقات خواهیم گرفت.

تهران - ایرنا - رییس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، این جامعه را «شفاف‌ترین سندیکای سینما» خواند و گفت: اطلاعات و آمار برگزاری جلسات و مجامع برگزارشده در جامعه صنفی تهیه‌کنندگان به صورت آنلاین در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شده است.