چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تعلیق فدراسیون فوتبال منتفی است، گفت: با توجه به نامه اخیر فیفا، موارد ذکر شده فیفا را رعایت کردیم و با حذف وزیر ورزش از اعضای مجمع و حفظ ماهیت اساسنامه طبقه قوانین کشورمان، اصلاحات مورد نظر فیفا انجام شده و تا ساعتی دیگر به فیفا ارسال خواهد شد.

بغداد - ایرنا - فرماندهی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) روز جمعه از آغاز عملیات نظامی برای تعقیب هسته های داعش در مرز سوریه و عراق خبر داد و اعلام کرد که این عملیات با همکاری ائتلاف بین المللی و نیروهای عراقی انجام شده است.

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: تبادل زندانیان، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره‌ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

بوشهر - ایرنا - در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان بوشهر از روز شنبه مورخه هفدهم خرداد ماه تغییر کرد.

تهران - ایرنا - «استلا کریسی - Stella Creasy» نماینده مجلس عوام انگلیس در اقدامی نادر با دختر خردسالش برای حمایت از حق سقط جنین در ایرلند شمالی در مجلس حضور یافت.

ایرنا - ساری - طرح سالم سازی دریا، در حالی در سواحل مازندران آغاز به کار کرد که مسافرین بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این سواحل حضور دارند.

اهواز - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت خوزستان با ارایه گزارشی از وضعیت شاخص‌های بهداشتی و درمانی در زمینه بیماری کرونا در ایران، جهان و خوزستان گفت: طبق آمار و ارقام موجود، شاخص کارامدی درمان کرونا در خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است.

آستارا - ایرنا - ورزشکاران آستارایی با برگزاری همایش دو 16 خرداد روز جهانی دویدن را گرامی داشتند.

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی فردقادری» و تهیه‌کنندگی «مرتضی شایسته» در جدیدترین حضور بین المللی به بخش مسابقه جشنواره آتن یونان راه پیدا کرد.

تهران - ایرنا - «اگر می‌خواهیم بر مشکلات زیست محیطی فائق آییم باید هر سه قوه اهتمام جدی بر این موضوع داشته باشند و برای جلوگیری از تخریب محیط زیست باید مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اهتمام جدی داشته باشند زیرا جهل آسیب زیادی به طبیعت وارد کرده است.»

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک و تردد خودروها در مبادی خروجی مشهد طی تعطیلات اخیر نسبت به روزهای عادی 40 درصد افزایش یافته است.

قم - ایرنا - مسئول روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمانی شهرداری قم با اشاره به مهار و اطفا کامل حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولید لوازم جشن تولد در قم، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از ریزش سقف این واحد تولیدی جلوگیری شد و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به حوادث اخیر ایالات متحده آمریکا گفت: مردم جهان فروپاشی کدخدایی پوشالی آمریکا در آینده نزدیک خواهند بود.

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه این شرکت اینک به‌جایی رسیده که خدمت آن مایه مباهات و افتخار کشور است، عنوان کرد: فروش 75 هزار تن کاتد طی 2 ماه نخست سال جاری تحقق یافته که در تاریخ صنعت مس بی‌سابقه است.

بجنورد - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امداد هوایی و نجات جان کوهنورد در ارتفاعات یامان داغی شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس کمیته فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: مرحله اول گروهی دوازدهمین دوره این المپیاد علمی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد دانشجویی به بیماری کرونا اختصاص یافت.