چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اگر تیم‌های بزرگ فوتبال در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند، این رشته با تحولات بزرگی روبه رو می‌شود.

سبزوار - ایرنا - واژگونی خودرو سواری پژو 206 در جاده سبزوار - شاهرود یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: تکمیل سد آبسرده بروجرد بیش از 350میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و پیشرفت فیزیکی این طرح تاکنون مطلوب نبوده است.

بوشهر - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت روستای مال خلیفه‌ای و محمدصالحی این شهرستان به دلیل ابتلا شماری از کارکنان آنها به ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تهران - ایرنا - خرداد در تاریخ معاصر پس از انقلاب، ماهی پر از حادثه و رویداد است و سهمی قطورتر از روزشمارهای دیگر سال دارد. رحلت امام و ثبات انقلاب با انتخاب اجماعی نخبگان و جامعه در امر رهبری شایسته، دوم خرداد و تأکید بر نظریه امام (ره) درباره رأی ملت، مقاومت و فتح خرمشهر، شهادت چمران و درگذشت شریعتی، خشونت‌های 30 خرداد و... پرونده خرداد و ترکیبی از وقایع آن می‌تواند الگویی پیش روی...

مشهد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تامین آب روستاهای این شهرستان با مشکل مواجه است که برای رفع آنها اقدامات اضطراری در دستور کار قرار دارد.

بوشهر - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: لنج‌های سفاری با معرفی کارگزار می‌توانند سفرهای خود به بنادر امارات را از سر بگیرند.

قم - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: طرح کاهش سن و وزن کشتار مرغ گوشتی به‌منظور افزایش کیفیت این محصول در قم اجرا می‌شود.

مشهد - ایرنا - گل محمدی یکی از زیرشاخه‌های مهم گیاهان دارویی در خراسان رضوی است که امسال با توجه به استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید کانکریت در این استان شاهد چندین برابر شدن ارزش افزوده این گل هستیم.

تهران - ایرنا - جو بایدن پس از برگزاری انتخابات درون حزبی در 42 ایالت و منطقه کلمبیا هیات‌های انتخاباتی لازم برای رسیدن به نامزدی رسمی حزب دموکرات و رقابت نهایی با دونالد ترامپ را به دست آورد.

زنجان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با شرکت بیش از هشت هزار و 300 نفر از دانش آموزان پایه دوازدهم این استان همزمان با سراسر کشور در 91 حوزه امتحانی، از امروز /17 خرداد / آغاز شد.

اصفهان - ایرنا - 4 نفر عضو تیم فوتبال سپاهان کرونا گرفتند، تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان آغاز شد و تمرینات تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن بطور دائم رصد پزشکی می‌شود از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

بندرعباس - ایرنا - سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: با پیگیری، از روز یکشنبه 18 خردادماه امتحان دانش آموزان پایه نهم متوسطه در استان غیرحضوری برگزار می شود.

نیویورک - ایرنا - شهردار واشنگتن در پاسخ به توئیت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور که او را «بی کفایت» دانسته بود، تلویحا گفت «دیگ به دیگ میگه روت سیاه».

پکن - ایرنا - "شی جین پینگ" رییس جمهوری خلق چین و "امانوئل ماکرون" همتای فرانسوی وی، جمعه شب در موضوعات مختلف از جمله نحوه مقابله با کرونا با یکدیگر به صورت تلفنی گفت و گو کردند.

اصفهان - ایرنا - بنای دبیرستان هراتی اصفهان دارای تزئینات کاشیکاری و ثبت در فهرست آثار میرات فرهنگی است که رنگ‌آمیزی دیوارها، چهره این اثر تاریخی را مخدوش کرده است و موجب نابودی اصالت بنا شده که باید از دخل و تصرف احتمالی این یادمانها جلوگیری کرد.