چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند از لحاظ ساختاری مناسب نیست.

کرمانشاه - ایرنا - استان کرمانشاه در هفته گذشته (10 تا 16 خرداد) رویدادهای خبری متنوعی را پشت سرگذاشت که از جمله آنها می‌توان به تداوم حواشی مرگ زن بی پناه و آلونک‌نشین در کرمانشاه و اختصاص 680 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا در استان اشاره کرد.

اصفهان - ایرنا - بازار گل و گیاه اصفهان که به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود دوباره و با استقبال مردم دوباره جان گرفت. عکاس: زهرا باغبان

کرج - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج اعلام کرد: بر اثربرخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس چهار نفر مصدوم شدند.

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی روئینگ زنان ایران گفت: با اینکه ملی پوشان در خانه تمرین می کنند اما آمادگی مناسبی دارند و منتظر هستیم تا اردوها آغاز شود.

اصفهان - ایرنا - سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های استانی جهش تولید حمایت می‌کند، جسد نوجوان غرق شده در زاینده‌رود پیدا شد و توزیع حقابه زیست محیطی زاینده‌رود آغاز شد از مهم‌ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.

تهران - ایرنا - سازگاری با کرونا نیازمند حرکت ماهرانه و سیستماتیک تمام ارکان جامعه در مرز باریک حفظ سلامت و معیشت است و در صورتی که این تعادل به هم بخورد و هم سلامت مردم و اقتصاد کشور دچار آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شود.

قزوین - ایرنا - کارشناسان و مسؤولان حوزه اشتغال و کسب و کار معتقدند که در محیط‌های کاری بخش خصوصی مانند کارخانجات، استقبالی برای بکارگیری متکدیان و معتادان بهبودیافته وجود ندارد و این افراد معمولا برای یافتن شغل به در بسته می‌خورند.

شیراز - ایرنا - مدیرکل راه‌آهن استان فارس گفت: خودروهایی که در پارکینگ راه‌آهن شیراز وجود دارد مربوط به شرکت‌های خودروسازی است و احتکار نیست.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی در خصوص اقدامات مربوط به بازگشایی سالن‌های کنسرت و ازسرگیری دیگر فعالیت‌های این حوزه گفت: دفتر موسیقی تابع مصوبات و دستورات ستاد ملی مقابله با کروناست و تسلیم فشار تهیه‌کنندگان یا دیگر طرف‌ها در این زمینه نخواهد شد.

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تمرینات گروهی این تیم از اواسط هفته آینده در شهر سرعین برگزار خواهدشد تا زمینه آمادگی کامل تیم در ادامه فصل برای بازیکنان فراهم شود.

تهران - ایرنا - یک روانشناس شخصیت معتقد است تحقیر اجتماعی سبب بروز خشونت و پرخاشگری و نیز موجب بروز جنایاتی نظیر فرزندکشی و قتل می‌شود.

تهران - ایرنا - زیستگاه‌های زیادی در حاشیه خط ساحلی دریای خزر وجود دارد که متاثر از نوسانات سطح تراز آب آن دریا قرار دارند، این در حالیست که نوسانات سطح تراز آب دریای خزر با سرعت بیش از 100 برابر آب اقیانوس‌ها، واکنش‌های نوسانی متفاوتی را از خود نشان داده، حال تصور کنید اگر انسان هم وارد ماجرا شود و با دخل و تصرف خود بر روی زیستگاه‌ها و تصاحب زمین از آب خارج شده، شرایط را دگرگون کند...

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا موجب کمبود برند خارجی داروی پانکراتین به نام کرون برای بیماران «سی اف» شده است.

پکن - ایرنا - "یوشی هیده سوگا" دبیر ارشد کابینه ژاپن نسبت به برگزاری رزمایش نظامی کره جنوبی در جزیره «تاکه شیما» انتقاد کرد و آن را غیرقابل قبول و تاسف آور خواند.