پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورتی که زودتر به شرایط ایمن از بیماری کرونا برسیم، ممکن است سال تحصیلی به جای مهرماه در شهریورماه آغاز شود.

تهران - ایرنا - آیا می‌دانید میزان مصرف برق کولرهای گازی حدود پنج برابر بیش از کولرهای آبی است و دراین میان میزان مصرف برق کولرهای گازی دست دوم (فرسوده) بین سه تا چهار برابر بیشتر از کولرهایی است که به صورت نو خریداری و نصب می‌شود؟

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای تقسیم استان‌های بزرگ و ایجاد استان جدید ندارد.

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که به دلیل حجم بالای تردد خودروها در محور کندوان، این محور تا تخلیه خودروها مسدود شده است.

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: امام خمینی (ره) با نهضت الهی خود موجب احیای مجدد ارزش‌های دینی در کشور و بین مردم شد و این هدف را مقام معظم رهبری ادامه می‌دهند.

بغداد - ایرنا - «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق روز چهارشنبه خواهان توسعه افق همکاری ها به ویژه در بخش برق و آب با جمهوری اسلامی ایران شد.

تهران - ایرنا - علیرضا بیرانوند در شرایطی فصل آینده به تیم آنتورپ بلژیک منتقل می‌شود که در این تیم زیر نظر دوست مربی سابق خود فعالیت خواهد کرد.

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره)، با بصیرت و اندیشه بیکران خود، طلایه دار اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بود.

دزفول - ایرنا - امام جمعه شهرستان دزفول با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام روحیه ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ستمگران را در جهان زنده کرد.

ایلام - ایرنا - به دنبال زمین لرزه پنج ریشتری در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران چندین پس لرزه به بزرگی 2.8، 2.9، 3 و 3.5 ریشتری در این منطقه به وقوع پیوسته است.

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی اردستان گفت: پنج نفر که در پی اثرهای تاریخی در این شهرستان بودند، به جرم حفاری غیرمجاز دستگیر شدند.

کرمانشاه - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیش از پنج هزار عدد عدد ماسک بهداشتی روزانه با همت مسوولان در شهرستان جوانرود تولید می‌شود.

تهران - ایرنا - وزارت دفاع روسیه از آزمایش بالینی نخستین نمونه واکسن کرونا بر روی 50 سرباز داوطلب روس خبر داد.

مسکو - ایرنا - رئیس انستیتو فلسفه روسیه گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، به جهانیان نشان داد که چگونه می شود یک کشور و ساختار حکومتی مستقل از دیگر قدرت های بزرگ جهان ساخت.

اسلام‌آباد - ایرنا - تنها چند هفته پس از موافقت سازمان هوانوردی پاکستان برای ازسرگیری پروازهای خارجی جهت بازگرداندن اتباع این کشور و انتقال اتباع مقیم پاکستان به کشورهای مختلف، شرکت هواپیمایی قطر تمامی پروازها با مبدا و مقصد پاکستان را به حالت تعلیق درآورد.

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: امام خمینی (ره) نه تنها موجب سست شدن پایه‌های حکومت ستم شاهی شد بلکه زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان فراهم کرد.