شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - معاون فنی و مهندسی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مرحله اول مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی از سال 84 تا 90 توسط سازمان بنادر با همکاری 16 نهاد و وزارتخانه انجام شده و هم اینک گام مثبت بندر چابهار برای حفظ منافع آیندگان از سواحل در حال انجام است.

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهبردها و سیاست‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تدوین شده و تا مهر امسال به مدارس ابلاغ می‌شود.

مشهد - ایرنا - بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس، در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده و بازگشت به وضعیت عادی است.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: بسته‌های بهداشتی و غذایی و غذای گرم بین کودکان کار، معلولان، جامعه هدف، زنان سرپرست خانوار و نیازمندان این استان توزیع شد.

اصفهان - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: همه گیری کرونا و بروز مشکلات متعدد برای بسیاری از مشاغل، توجه هر چه بیشتر به کسب و کارهای نوین مبتنی بر فضای مجازی و زیرساخت های ارتباطی را به ما گوشزد می‌کند.

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان یافتن سر ریز سد مخزنی سفید رود خبر داد و گفت: مقایسه سر ریز امسال سد نسبت به سال قبل بیانگر کاهش 32 درصدی این میزان است.

ساری - ایرنا - قطعی مکرر و پرتعداد برق مشترکین مازندرانی بعد از استراحت و تنفس 2 ماهه ناشی از شیوع کرونا این روزها به یکی از مشکلات حوزه توزیع برق استان تبدیل شده است.

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان به منظور توسعه همکاری‌ها برای استعدادیابی ورزشی با وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان احکام دبیران فدراسیون‌های بوکس و کوهنوردی و صعودهای ورزشی را صادر کرد.

تهران - ایرنا - شیوع بیماری کرونا موجب تغییر شیوه زندگی مردم جهان و نحوه برقراری ارتباط بین افراد جامعه بشری شده است. محیط‌های کاری نیز از این تغییرات مصون نمانده‌اند و رویکرد عمومی شرکت‌های بزرگ فناوری که وابسته به حضور دائمی کارمندان در محل کار بوده، دستخوش تحول شده است به طوری که برخی از این شرکت‌ها طرح‌هایی را برای دورکاری دائمی برخی از کارمندان خود ارائه کرده‌اند.

تهران - ایرنا - نشست «زنان و بحران کرونا» در راستای چهارمین برنامه از سلسله نشست‌های بین المللی دانشگاهیان ایران و افغانستان توسط هسته پژوهشی زن، صلح و امنیت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با کمک گرفتن از کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک ماسک موردنیاز مردم را به سرعت تامین کنند.

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیشترین افرادی که به دلیل ویروس کرونا و داشتن بیماری زمینه‌ای در این استان جان باخته‌اند دارای بیماری‌های قلبی و عروقی بوده‌اند.

مسکو - ایرنا - روزنامه روسی ایزوستیا از تحویل داروی روسی درمان کرونا با نام آویفاویر به بیمارستان‌های این کشور تا 10 روز دیگر خبر داد.

شیراز - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 31خرداد آغاز می‌شود و تا 9 تیر ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اجرای 320 هزار ساعت آموزش مجازی (منزل محور و فرد به فرد) توسط 22 هزار و 500 نفر از کادر اداری، مدیران و معلمان خبر داد.