شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان گفت: یک تن گوشت قرمز گرم به ارزش حدود یک میلیارد ریال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به همت کانون‌های فرهنگی مساجد بین نیازمندان این استان توزیع شد.

بجنورد - ایرنا - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: قیمت شن و ماسه و بتن آماده در این استان، 35 درصد افزایش یافت البته تولیدکنندگان هنوز هم این قیمت را پایین می‌دانند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: تاکنون بیش از 17 هزار نفر در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز دوشنبه دوازدهم خرداد 99

شهرکرد - ایرنا - اینجا بازار مرکزی شهر است، پسری تازه داماد که حلقه نقره‌ای دست‌اش است، ادکلن را از ویترین بیرون می‌آورد و یک اسپری نرم به مچ دست مشتریان می‌زند، هوای مغازه سرشار از بوی‌های تند و تیز ادکلن‌هاست.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی خطاب به مردم آمریکا گفت: دنیا صدای مظلومیت شما را شنیده و در کنار شما ایستاده است.

همدان - ایرنا - مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: مراحل آزمایش حرکت قطار 2 طبقه در مسیر همدان - تهران در چند روز آینده انجام و به زودی در این مسیر حرکت قطار به صورت رفت و برگشت راه‌اندازی می‌شود.

سنندج - ایرنا - فروکش کردن تب کرونا در کردستان، باعث شد تا بازار مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی دوستان و آشنایان بالا بگیرد و احساس شود این بیماری بار و بنه خود را بسته و رفته است اما نمی‌دانستند که مرگ بین‌شان تعارف می‌شود.

بجنورد - ایرنا - ساخت هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی برای خانوارهای مددجوی زیر پوشش نهادهای حمایتی خراسان شمالی از هفته جاری آغاز شده است.

رشت - ایرنا - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان از راهیابی 6 مدرسه انقلاب از این استان پس از ارزیابی و داوری های استانی، به مرحله کشوری خبر داد.

تهران - ایرنا - کارشناس یک شرکت دانش‌بنیان گفت: ضدعفونی‌کننده‌های نانو نسبت به ضدعفونی‌کننده‌های پایه الکلی ماندگاری بیشتری بر محیط دارند.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خانه‌های مردم از امروز به عنوان سطح پایه خدمات نظام سلامت تعریف می‌شوند و همکاری مردم حتما توفیقات نظام سلامت را افزایش می‌دهد.

تهران - ایرنا - مجموعه‌داستان «چشم سگ»، روایتی از مهاجران افغانستانی است که هیچ امیدواری در آن دیده نمی‌شود، روایت چشمان باز نویسنده‌ای که رنج را زیسته است.

تهران - ایرنا - همزمان با گسترش اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا سفارت مالزی در این کشور از اتباع مالزی خواست که برای حفظ ایمنی خود مراتب حزم و احتیاط را رعایت کنند.

تهران - ایرنا - با موافقت دولت 16 شرکت هواپیمایی که از اسفندماه سال گذشته با از دست دادن مسافران خود و کاهش سفرها ضررهای مالی زیادی دیدند از امروز می‌توانند برای دریافت تسهیلات کم‌بهره در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

مشهد - ایرنا - استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب نوغانداری یا همان پرورش کرم ابریشم به منظور تولید ابریشم در کشورمان ایران مطرح است صنعتی با سود زیاد اما دردسر فراوان برای تامین برگ توت به عنوان خوراک تخم کرم ابریشم یا همان نوغان که البته با نگاه حمایتی مسوولان و اندکی هماهنگی و برنامه‌ریزی قابل برطرف شدن است.