شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: هزینه ثبت‌نام شهروندان برای خرید خودرو در کافی‌نت‌های سطح شهرستان 500 هزار ریال تعیین شده و اخذ هزینه بیش از این مقدار تخلف محسوب می‌شود.

تبریز - ایرنا - پیش بینی اجرای قانون مجازات جایگزین حبس که از سال 1392 در قالب قانون مجازات اسلامی یکی از مهمترین راهکارهای کاهش تعداد زندانیان می باشد، که اجرای موفقیت‌آمیز آن نیازمند پذیرش اجتماعی است.

گناباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در تعدادی از روستاهای این شهرستان مشکلاتی به همراه داشته و موجب ناامنی هایی در آنها شده است.

پکن - ایرنا - با بهتر شدن وضعیت کرونا در چین، برخی از مدارس پکن از امروز دوشنبه باز شده و قرار است مدارس دیگر نیز به مرور باز شوند.

تهران - ایرنا - معاون فنی و امورگمرکی گمرک ایران از امکان ورود موقت سه دستگاه خودروی سواری توسط سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد.

تهران - ایرنا - شصت‌و پنجمین دوره اهدای جایزه «دراما دسک»، از مهم‌ترین جوایز حوزه تئاتر که قرار بود شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شود، به دلیل اعتراضات سراسری در آمریکا به تعویق افتاد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 2 هزار و 657 جلد کتاب به ارزش یک میلیارد 270 میلیون ریال در طرح بهارانه کتاب 99 استان بوشهر به فروش رسید.

یزد - ایرنا - جنگل های طبیعی شهرستان خاتم با حدود 64 هزار هکتار مساحت به عنوان یکی از شاهکارهای الهی در قلب بیابان‌های یزد در ناحیه مرکزی ایران به دلیل دوری از مرکز استان و کمبود امکانات در معرض خطر آتش سوزی قرار دارد.

تهران - ایرنا - «موزه ملی آمستردام» که پس از 3 ماه تعطیلی برای جلوگیری از شیوع کرونا، امروز بازگشایی می‌شود، یک نقاشی معروف متعلق به قرن شانزدهم میلادی را که برای گرامی‌داشت یاد قربانیان کرونا به این موزه اهدا شده است به نمایش می‌گذارد.

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارنامه نهادهای دولتی و اقشار مختلف مردم این استان در مهار ویروس کرونا درخشان است و استان از این نظر، وضعیت مناسبی دارد.

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشور، هیات کاراته این استان در رتبه سطح خوب جای گرفت.

نیویورک - ایرنا - ستون‌نویس تارنمای "فارن پالیسی این فاکس" گفت ارسال نفتکش ایران به ونزوئلا خاری در چشم ترامپ بود که برخلاف تحریم‌ها، وارد نیمکره غربی شدند.

مشهد - ایرنا - جانشین رییس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تجمع و برنامه‌ای در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار نمی‌شود و بیشتر برنامه‌ها در استان به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی است.

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان انجمن حمایت زندانیان و خیران همکار با این مجموعه با اجرای برنامه های فراگیر در رفع مشکلات خانواده زندانیان و جلوگیری از فروپاشی خانواده های آنها طی سال های اخیر عملکرد موفقی از خود بر جا گذاشته است.

زاهدان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری بالای 25 سال در این استان مشمول طرح نوسازی هستند.

اردبیل - ایرنا - روزهای خرداد در دامنه سبلان زیبایی خیره کننده‌ای داشته و طبیعت تمام داشته‌های خود را به انسان‌ها عرضه می‌کند.