شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس گفت: تله فیلم پسر و دریا از تولیدات شبکه خلیچ فارس هم اکنون به مرحله مونتاژ، صداگذاری و در حقیقت آهنگسازی رسیده است.

اراک - مسئول مرکز شناسایی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی گفت: اعضای بدن یک زن 27ساله اهل اراک که به علت مرگ مغزی در حالت نباتی فرو رفته بود، با رضایت خانواده اهدا شد.

اردبیل - ایرنا - رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین‌شهر از شناسایی 15 محوطه جدید تاریخی در این شهرستان خبر داد.

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: پیش‌بینی می‌شود با بازگشایی مرزها 500 کیلوگرم اسانس گل محمدی امسال از این شهرستان به کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و حاشیه خلیج فارس صادر شود.

بیرجند - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در تمامی مساجد دایر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اردبیل - ایرنا - طبیعت، امسال با سبزینگی و محصول فراوان در ییلاق‌ها به استقبال عشایر کوچنده شاهسون در استان اردبیل آمده است، اما این فراوانی علف و گل و دمن زیر سایه کرونا و احتیاط‌های ناشی از آن چندان خنده رضایت بر لب‌های آنها نمی‌نشاند.

خرم آباد - ایرنا - مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلفان گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون 140 تن برنج طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

آبادان - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار منطقه آزاد اروند گفت: از امسال تاکنون 30میلیون دلار کالای غیرنفتی از بندرخرمشهر به کشور عراق صادر شده‌است.

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی برای دو روز آینده در منطقه زابل، وزش شدید باد و فردا برای استان‌های خوزستان و ایلام پدیده گرد و خاک را پیش بینی‌کرد.

قزوین - ایرنا - جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال سه برابر رشد پیدا کرده است.

اهواز - ایرنا - رییس اداره محیط زیست شهرستان شادگان گفت: رها سازی یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار بچه ماهی در تالاب بین المللی شادگان آغاز شده است.

کرمانشاه - ایرنا - رییس پزشکی قانونی کشور اظهارنظر این سازمان در خصوص پرونده آلونک‌نشین کرمانشاهی را بر مبنای استانداردهای علمی و فنی دانست و گفت: بعد از انجام معاینات، سم‌شناسی، پاتولوژی و آزمایش‌های مربوطه در یک ماه آینده و حتی کمتر از این زمان، علت مرگ خانم «آسیه پناهی» مشخص می‌شود.

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس شعبه ششم دادگاه خانواده شهر کرمان بررسی بسیاری از پرونده‌های وارده به این دادگاه نشان می‌دهد که تنها افزایش سطح سواد و درآمد افراد از خشونت‌های خانوادگی پیشگیری نمی‌کند.

تهران - ایرنا - تأخیر در اجرای دو پروژه روگذر و زیرگذر روستاهای محمدآباد و داودآباد قرچک به دلیل عدم تأمین نظر مسئولان شهرستان قرچک باعث شده تا اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران - ورامین - گرمسار با مشکل مواجه شود.

گرگان - ایرنا - ترکیب نمایندگان مردم گلستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور کامل تغییر کرده و ورود نیروهای تازه‌نفس، امید مردم به حل مطالبات قدیمی و راکد چند دهه‌ای این استان را بیشتر کرده است.

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خاییز بعد از پنج روز تلاش مردم، ماموران و مسئولان مهار شد.