شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال‌ها از زمانی که هنوز تصاویر هنرپیشه ها و خواننده‌های معروف و محبوب با چهره‌ای جذاب و سیگاری بر لب بر رو یا پشت جلد مجله های معروف دیده می‌شد و مردم به ویژه جوانان را تشویق به مصرف دخانیات می‌کرد، می گذرد. دیگر حتی تبلیغات سیگارهای معروف را در اطراف پیست های مسابقات معروف اتوموبیل‌رانی فرمول یک هم نمی توان دید.

بندرعباس - ایرنا - مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: راه نابودی و از بین بردن استکبار جهانی با توجه به اصول و راهبردهای امام راحل امکان پذیر است.

بجنورد - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: شمار محیط‌بانان در پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم، هشت نفر است که برای رسیدن به وضعیت مطلوب و استاندارد باید این میزان به سه برابر فعلی افزایش یابد.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از اختصاص0 15 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی مجتمع پنج هزار متری مراکز نوآوری این استان خبر داد.

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر احتمال افزایش مجدد موارد بستری و شدت شیوع ویروس کرونا بویژه طی هفته‌های آینده در شهرستان‌های سنندج، سقز و مریوان، مردم باید موارد بهداشتی و توصیه ها را به صورت جدی رعایت کنند.

مشهد - ایرنا - رییس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به راه‌اندازی بخش استانی سامانه تلفنی 141 راهداری اشاره و بیان کرد: با ارتقای این سامانه از این پس کار پاسخگویی به پرسشهای رانندگان و مسافران جاده‌ای در مورد وضعیت راه‌های خراسان رضوی به طور کامل با مرکزیت مشهد انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: در صورتی که تدابیر لازم برای مقابله با زلزله به موقع و به صورت همگانی اندیشیده و اعمال نشود، این حادثه در صورت وقوع دامن همه را خواهد گرفت و پیر و جوان نخواهد شناخت.

زاهدان - ایرنا - سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 106 واحد صنفی متخلف این شهرستان در ماه مبارک رمضان شناسایی و بیش‌از 11 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

قزوین - ایرنا - تصاویر، فرایند اهدا و ارسال خون و پلاسما برای کمک به درمان و نجات بیماران در اداره کل انتقال خون قزوین را نشان می‌دهد.

سمنان - ایرنا - تصاویر درختان پسته در روستای اعلاء واقع در جنوب شهرستان سمنان را نمایش می دهد. (عکس: علی اکبر بندری)

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تحصیل پنج هزار و 698 دانش آموز اتباع خارجی در مدارس این استان خبر داد.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز دوشنبه (دوازدهم خرداد) از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 76 در شرایط سالم است.

تهران - ایرنا - قرار است کلنگ تبدیل پادگان 06 در شمال پایتخت به بوستانی برای استفاده عموم 17 خرداد به زمین زده شود و این بار بجای شهرفروشی و کسب درآمد از این زمین مرغوب، ایجاد فضای سبز و آرامش در دستور مدیریت شهری است.

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تولید 558 هزار و 900 تن شیر در استان در سال گذشته اعلام کرد: این رقم سال قبل از آن 557 هزار تن بود.

قزوین - ایرنا - معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طبق آمار وزارتخانه، استان قزوین در سال 98 با جذب پنج سرمایه گذار خارجی رتبه سوم کشور را در این زمینه به دست آورده است.

کابل - ایرنا - افزایش حملات تروریستی داعش علیه غیرنظامیان در کابل پایتخت افغانستان، احتمال ادامه جنگ و خونریزی را با وجود تأمین صلح با طالبان در این کشور بوجود آورده است.