یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری هر چه سریعتر لایحه فرآیند صدور پروانه عملیات ساختمانی را به شورا ارسال کند، گفت: مقاومت شهرداری برای ارسال این لایحه را درک نمی کنم.

تهران - ایرنا - استاد دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران با تشریح نتایج طرح پژوهشی" تغییرات حافظه و کارکردهای اجرایی آن درگذر از بزرگسالی به سالمندی" گفت: براساس این تحقیق تحصیلات می‌تواند موجب تعدیل اثر منفی سن بر حافظه معنایی شود.

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: امسال که جهش تولید نام‌گذاری شده 10 هزار شغل جدید در این شهرستان ایجاد می‌شود.

مسکو - ایرنا - ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه اعلام کردکه با ابتلای حدود 10 هزار نفر دیگر طی یک روز گذشته، آمار بیماران کرونایی از 400 هزار نفر گذشته است.

همدان - ایرنا - عملیات اجرایی طرح پیاده راه ارم همدان اگرچه هنوز از سوی مدیریت شهری به اتمام نرسیده اما فرصتی را فراهم ساخته تا شهروندان با تردد در این پیاده راه، در مسیر سلامت و تندرستی قدم بردارند.

تهران - ایرنا - مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.

ارومیه - ایرنا - کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه، روز یکشنبه خنک‌ترین مرکز استان کشور با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای احداث کتابخانه مرکزی شهر ارکواز خبر داد و گفت: این پروژه با مشارکت بنیاد مستضعفان احداث می شود.

اهواز - ایرنا - رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: انتظار داریم که هیات‌های شهرستانی توجه بیشتری به وزنه‌برداری بخش بانوان داشته باشند تا عقب‌افتادگی خود را در این بخش جبران کنیم.

تهران - ایرنا - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تا پایان سال 11 موزه افتتاح می‌شود، گفت: 9 موزه در هفته دفاع مقدس و2 موزه دیگر نیز تا پایان سال به تعداد موزه‌های کشور افزوده می‌شود.

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز عنوان کرد که تسهیلات به صادر کنندگان این استان از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از پرداخت سه هزار و 474 میلیارد و 630 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستاها و مناطق عشایری استان خبر داد.

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور در جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس بررسی می‌شود.

تهران - ایرنا - نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز با بیان اینکه مجلس یازدهم در برابر فساد بدون هیچگونه اغماض و ملاحظه‌کاری می‌ایستد، گفت: بنده مصمم به تشکیل فراکسیون مبارزه با فساد در این مجلس هستم و از دغدغه‌مندان در این حوزه استمداد می‌طلبم.

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از جزییات برگزاری دوره آموزشی آنلاین «چگونه در برابر زلزله آماده باشیم؟» خبر داد.