یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: مرغ کامل تازه در میادین با 700 تومان کاهش قیمت نسبت به نرخنامه قبلی، از صبح امروز (یازدهم خرداد) با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار و 690 تومان عرضه می‌شود.

تهران - ایرنا - فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دستورالعمل ملاحظات پزشکی برای بازگشت به فعالیت‌های فوتبالی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا را اعلام کرد.

اصفهان - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: برای تحقق جهش تولید دستگاه‌های خصوصی و دولتی باید با همکاری و برنامه‌ریزی منسجم برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام کنند.

سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث 2100 متر مربع فضای سبز در بلوار زکریای رازی آغاز شد.

مشهد - ایرنا - آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مشهد کشف شد.

تهران - ایرنا - برآورهای سازمان جهانی گردشگری، نشان می‌دهد که صنعت گردشگری بعد از چند دهه پیشرفت متمادی، حالا به وضعیت سال 1980 عقب‌گرد کرده است.

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی حضوری دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم این شهرستان دقیق اجرا و رعایت شود.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: پارسال عملیات خط کشی در گستره 2 هزار و 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز یکشنبه یازدهم خرداد 99

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اسکان تعداد محدودی از دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه در سراها فراهم شده و اولویت با دانشجویانی است که در نیمسال تحصیلی جاری واحد عملی دارند.

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برنامه‌های اجتماعی برای مقابله با آسیب‌ها در شهرستان آوج تدوین شده و به دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی و اجتماعی ابلاغ می‌شود.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است، سهام عدالت به عنوان فرصتی در بازار تلقی می‌شود که می‌تواند زمینه ورود شاخص بورس به کانال دو میلیون واحد را تسهیل کند.

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: ماهیگیری و شنا در دریاچه پشت سدها و سازه‌های آبی استان به خاطر مخاطرات مختلف ممنوع است.

قزوین - ایرنا - 35 هزار و 672 خانوار در استان قزوین تاکنون به عضویت صندوق اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر درآمده اند که از این تعداد هزار و 853 خانوار مستمری دریافت می کنند.

کرمانشاه - ایرنا - آنچه باعث شد که ماجرای فوت «آسیه پناهی» کشوری شود و با انتقادات بزرگی مواجه شود، خاطرات تلخ شهروندان از کمیسیون ماده 100 و برخورد دوگانه شهرداری با متخلفان پولدار و قشر ضعیف جامعه است؛ شهردار کرمانشاه اما مدعی است که «حتی اگر رییس جمهوری هم واسطه شود»، پارتی‌بازی نمی‌کند.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، یکشنبه یازدهم خرداد 99